خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پارازیت، کلاغ ها را هم فراری داد

امواج آزاردهنده پارازیت، شرایطی را فراهم آورده است که کلاغ ها نتوانسته اند آن را تحمل کنند و از تهران مهاجرت کرده اند؛ شاید هوش کلاغ ها به آدم نرسد اما فهمیده اند که دیگر نمی توانند در تهران زندگی کنند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از پیام نو، ماجرای پیامدهای پارازیت های ارسالی برای اخلال در امواج ماهواره ای هر روز ابعاد جدیدی پیدا می کند. پیش از این اعلام شده بود که پارازایت ها از عوامل اصلی ابتلا به برخی بیماری های جسمی و اختلالات روحی در انسان هستند. یکی از مهم ترین و شایع ترین این بیماری ها که رشد فزاینده ای در ایران داشته سرطان است. با این که تاثیر این امواج در ابتلا به بیماری های صعب العلاج از سوی کارشناسان، پذیرفته شده اما نه تنها هیچ آماری در این رابطه وجود ندارد بلکه صحبت از آن هم نوعی تابو به حساب می آید. در این فقدان شاید مرگ زنبورهای عسل یا فرار کلاغ ها عمق فاجعه ای را نشان دهد که آدم ها حاضر نیستند آن را بپذیرند.

یک دامپزشک برای شفاف تر شدن آسیب هایی که امواج پارازیت بر انسان وارد می کنند، از فرار کلاغ ها از شهر تهران یاد می کند. این کارشناس با بیان این مطلب که کلاغ ها یکی از باهوش ترین حیوانات دنیا هستند، می گوید: امواج آزاردهنده پارازیت، شرایطی را فراهم آورده است که کلاغ ها نتوانسته اند آن را تحمل کنند و از تهران مهاجرت کرده اند؛ شاید هوش کلاغ ها به آدم نرسد اما فهمیده اند که دیگر نمی توانند در تهران زندگی کنند.

با آلوده تر شدن شهر و بیشتر شدن امواج پارازیت، کلاغ ها، زنبورها و شاید بسیاری حیوانات مفید یا بی آزار از تهران می روند اما برخی که سازگارترند، کنار آدم ها مانده اند، هر چه هم تهران آلوده تر شود برایشان مهم نیست، زاد و ولد هم می کنند؛ موش های شهری. هر کسی در خیابان های تهران، مهم نیست چه خیابانی، حتما یکی دو تا از این موش ها را خواهد دید و سوالی که برایش پیش می آید این است چه کسی مسئول جمع کردن اینها و رفتن آن هاست؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا