خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مسوولیت سنگین مدیریتی برای اعضای خانواده وکیلی

رویداد۲۴ نوشت: محمدعلی وکیلی از جمله نمایندگان خوششانس است که با لیست امید وارد مجلس شد . او که این روزها شدیدا سرگرم نوشتن نامه و امضا جمع کردن برای تغییر کابینه روحانی است، حالا مورد انتقاد برخی از حامیان دولت قرار گرفته است.

آنها معتقدند هربار که وکیلی از دستگاهی انتقاد کرده است، در نهایت با انتصاب یکی اقوام یا از نزدیکانش در یک مسئولیت رده بالای مدیریتی، این اعتراض فروکش کرده است. اقوام وکیلی البته از شماره خارج هستند. برادر، برادرزاده و فرزند در بعضی شرکت‌ها پست‌های مدیریتی گرفته‌اند.

وکیلی می‌گوید فرزند کوچکش بدون اجازه او وارد هیات مدیره یکی از شرکت‌های شستا زیرمجموعه وزارت کار شده است و او بعد از شنیدن این موضوع عصبانی شده است!

البته وکیلی درباره فرزند دیگرش سکوت کرده و نگفته او چگونه عضو هیات مدیره و مدیر ارشد یک شرکت پتروشیمی شده و آیا او هم بدون اجازه بوده یا خیر!

بررسی سوابق فرزندان، برادران و برادرزاده‌های وکیلی نشان می‌دهد در این چند سال که وکیلی نماینده مجلس بوده، خویشاوندان وکیلی با قرار گرفتن در مسئولیت‌های کلان مدیریتی، بارها او را عصبانی کرده‌اند!

وکیلی رسانه‌ای شدن این مسائل را توطئه و حاشیه خوانده است. نکته جالب اینکه بعضی از این افراد گرایش تند اصولگرایی دارند و با رهبران جریان اصولگرا در یاسوج نشست و برخاست زیادی دارند.

رسانه‌های نزدیک به وکیلی (به خصوص روزنامه ابتکار جنوب که در یاسوج منتشر می‌شود) بارها در برابر موج انتقادها اصرار داشته که مهدی، داراب، هادی، ناصر، راضیه، پویا و امین صرفا به خاطر شایستگی در مسئولیت‌های مدیریتی قرار گرفته‌اند.

ادعایی که اگرچه مورد پذیرش جامعه نیست، اما همزمانی این انتصاب‌ها با دوران نمایندگی محمدعلی وکیلی، باعث به وجود آمدن این شائبه و سوءظن شده که او با طرح سوال و استیضاح از وزرا در صدد تحقق منافع شخصی و قوم قبیله‌ای خود است یا منافع کشور؟

به لطف رای مردم در این دو سال و نیم که وکیلی نماینده تهران شده است، اگر مشکل اشتغال برای جوانان شایسته و متخصص کشور حل نشده ولی لااقل برای بخش اعظمی از اعضای خانواده آقای نماینده مرتفع شده است.

جدول زیر بعضی از مهمترین مشاغل را در این خانواده نشان می‌دهد. یک جستجوی ساده اینترنتی نشان می‌دهد قبل از این انتصابات محمد علی وکیلی از دستگاه مربوطه انتقاد کرده است.

مسئولیت سنگین مدیریتی برای اعضای خانواده وکیلی +جدول

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا