خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رییس‌جمهور باید زودتر از این با مردم حرف می‌زد»

نایب رییس فراکسیون مسقلین مجلس با بیان این‌که «رییس جمهور باید زودتر از این با مردم حرف می‌زد» گفت: در برخی از تجمعات روزهای اخیر یک فرماندار بین مردم رفت و خیلی هم به او توهین شد اما او با بزرگواری و متانت با مردم صحبت کرد یا یک فرمانده سپاه در مشهد در جمع تجمع‌کنندگان حضور پیدا کرد. اینها اقدام خوبی است به شرط این‌که این افراد حرف مردم را بشنوند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تجمعات مردمی روزهای اخیر در برخی شهرها، اظهار کرد: مجموعه کسانی که در اعتراضات شرکت می‌کنند باید از هم تفکیک شوند. یک گروه اعتراضات به حقی دارند، دچار مشکلات معیشتی شده‌اند و تصور می‌کنند باید محدودیت‌هایشان را به این شکل مطرح کنند. مثل بازاریان و کسبه که هم از آنها مالیات دریافت می‌شود و هم در این شرایط مورد حمایت قرار نمی‌گیرند. اما یک عده نسبت به انقلاب و نظام کینه دارند و می‌خواهند ضربه‌ای بزنند بنابراین لازم است کسانی که در این تجمعات شرکت می‌کنند مرزشان را با این افراد مشخص کنند.

وی با بیان این‌که «رییس جمهور باید زودتر از این با مردم حرف می‌زد» گفت: در برخی از تجمعات روزهای اخیر یک فرماندار بین مردم رفت و خیلی هم به او توهین شد اما او با بزرگواری و متانت با مردم صحبت کرد یا یک فرمانده سپاه در مشهد در جمع تجمع‌کنندگان حضور پیدا کرد. اینها اقدام خوبی است به شرط این‌که این افراد حرف مردم را بشنوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «تجمع‌کنندگان باید از کارهای غیرقانونی مثل شکستن و آتش زدن پرهیز کنند»، گفت: این اقدامات جز ایجاد هزینه و دادن خوراک به شبکه‌های غربی فایده دیگری ندارد. مسئولین در داخل هم باید ترتیبی اتخاذ کنند که صدای این افراد شنیده شود و بتوانند مطالبات به حق خود را مطرح کنند.

جعفرزاده با تقدیر از عملکرد پلیس در تجمعات اخیر یادآور شد: همچنان باید از پلیس بخواهیم نسبت به تجمع‌کنندگان خویشتنداری کنند و وارد تنش و درگیری با آنها نشوند.

وی با اشاره به اظهارنظر برخی مقامات خارجی یا گروهک‌هایی خارج از کشور درباره تجمعات خاطرنشان کرد: کسانی که ۴۰ سال پول ملت را دزدیده‌اند، برده‌اند و خورده‌اند و هنوز هم تمام نشده و کسانی که دست‌شان به خون ۲۰ هزار نفر از مردم ایران آغشته است حق ندارند از مردم بگویند چرا که هرچه در کارنامه دارند رفتار ضدمردمی است. علاوه بر این در بخش خارجی مشکلاتی که متوجه مردم شده مربوط به ترامپ است بنابراین ترامپ و نتانیاهو نمی‌توانند دم از مردم بزنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد که با حوصله، تلاش و کوشش از طرف مسئولین و بیان واقعیت‌های جامعه مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا