خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تبریک متفاوت شهرداری تهران به خبرنگاران

شهرداری تهران با انجام کاری متفاوت و نو به مناسبت روز خبرنگار، با نصب بنر تبریک رسانه‌های مختلف در مجاورت محل فیزیکی آنها این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

«محمدعلی کریمی» رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، در گفت‌وگو با انصاف نیوز، در خصوص تعداد رسانه‌هایی که برای آنها بنر تبریک نصب شده است گفت: تعداد بنرهای نصب شده حدود 60 روزنامه، 60سایت و خبرگزاری و صدا وسیما و حدود 40 رسانه‌ی فعال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بوده است.

وی افزود: با توجه به فضای زیرساخت و ابزاری که سازمان زیباسازی شهرداری در اختیار دارد تصمیم گرفتیم که یک هفته این فضا را به جامعه خبری و رسانه‌ها اختصاص بدهیم که  حاصل آن نصب در مجموع 140 بنر تبلیغاتی در سطح شهر است.

کریمی ضمن اشاره به اینکه اولین بار است به این شیوه روز خبرنگار تبریک گفته می‌شود، گفت: این رویکرد ابتکاری و بدیع مرکز ارتباطات بود که در محدوده فیزیکی و در نزدیک‌ترین تابلو و پایه به آن رسانه، بنر تبریک نصب شود.

او درمورد نحوه‌ی انتخاب رسانه‌ها گفت:حدود 60-70 روزنامه در حال انتشار که یک تیراژ مشخص دارند و نیز سعی کردیم روزنامه‌هایی که تیراژ کمتر 5هزار نسخه دارند را هم پوشش دهیم.

کریمی افزود: سایت ها و خبرگزاری‌های ملی و مجوزدار، کانال‎‌‌ها و سایت‌های معتبر خبری و آنهایی که در حوزه شهری هستند را هم در نظر گرفتیم.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران همچنین این کار را علاوه بر تکریم خبرنگاران، نشانه‌ای بر پاسخ‌گویی سازمان شهرداری دانست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا