خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«استیضاح ربیعی ازسر لج‌ولجبازی بود»

نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی درباره استیضاح علی ربیعی گفت: از اولش کارشناسی نبود، من که نفهمیدم موضوع استیضاح چیست، همه اش فحش، تهمت، دعاوت، شایعه و افترا بود بنابراین ما مخالف بودیم. روی لج و لجبازی و مطالبات و خواسته های غیرمنطقی بود. به عبارت دیگر استیضاحی نبود که از درونش چیزی برای مردم و جامعه حاصل شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی گفت: استیضاح آقای ربیعی از اولش کارشناسی نبود، من که نفهمیدم موضوع استیضاح چیست، همه اش فحش، تهمت، دعاوت، شایعه و افترا بود بنابراین ما مخالف بودیم. روی لج و لجبازی و مطالبات و خواسته های غیرمنطقی بود. به عبارت دیگر استیضاحی نبود که از درونش چیزی برای مردم و جامعه حاصل شود، هیچ پاسخی هم برای افکارعمومی نداشتیم و نداریم. الان عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چه اشکالی دارد؟ وقتی عملکرد وزارت اقتصاد، وزارت جهادکشاورزی، وزارت بهداشت و آموزش و پرورش و نارضایتی ها را می بینیم اما وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استیضاح می شود نشان می دهد کارکارشناسی انجام نشد. در مجموع استیضاح خوبی نبود.

وی افزود: به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس می گویم.آیین نامه مجلس در استیضاح آقای ربیعی رعایت نشد.

اهم اظهارات جعفرزاده در گفتگو با نامه نیوز به شرح زیر است:

*تغییرات در کابینه نباید هدف باشد بلکه باید دنبال تغییرات در معیشت و زندگی مردم بود. بازخوردی که دارم این است که مردم از استیضاح آقای ربیعی راضی نیستند یعنی از ما نمی پذیرند چون مردم دیده نشدند بنابراین قبول ندارند که ما این کار را برای آنها انجام دادیم. افکارعمومی معتقد است در این ماجرا یک بخشی از مجلس با دولت تسویه حساب کرد.

*بیشتر به نظر می آمد که فراکسیون امید موافق ربیعی و فراکسیون ولایی مخالف ربیعی بودند. فراکسیون مستقلان نیز به جمع بندی نرسید و اعضایش آتش به اختیار عمل کردند.

*من آقای ربیعی را گزینه خوبی می دانستم و در حد خودش بسیار عالی عمل کرد، دلسوز و از جنس کارگری بود. اینکه چه کسی بیاید و چه طور عمل کند را از الان نمی توان پیش بینی کرد. از آقای رئیس جمهور خواهش دارم که به خاطر کارگرها و بازنشسته ها سریعتر یک فرد قوی را برای این وزارتخانه معرفی کند.

*در جریان استیضاح هر کس هر تهمتی خواست به دیگری زد، قرار شد کارگروهی تشکیل شود و موضوعات را بررسی کند، اگر صحت داشته باشد قطعا مجلس برخورد می کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا