خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمدی‌نژاد: زمانش که برسد حتما صحبت خواهم کرد

 وی درپاسخ به این سوال که آیا شما برنامه ای برای انتخابات مجلس دهم دارید خندید و گفت تنها چیزی که من هم اکنون می توانم به شما بگویم و قطعی هم است این است که عجله دارم و می‌خواهم بروم.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایلنا، بعدازظهر امروز مراسم ختم عبدالرسول مصلحی پدر حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در حالی در مسجد النبی نارمک برگزار شد که در این مراسم شخصیت‌هایی از وزرای دولت دهم تا بعضی از افراد منتسب به جبهه پایداری در آن حاضر شدند.

از نکات قابل توجه این مراسم حضور احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم ود هم بود.

وی طبق روال همیشه در پاسخ به سوال خبرنگاران به لبخند و پاسخ های همیشگی خود اکتفا کرد.

احمدی نژاد پس از خروج از مسجد النبی(ص) به دیده بوسی با برخی از افراد حاضر در مراسم ختم پدر وزیر اطلاعات دولت دهم پرداخت و تقاضاهای برخی را که در قالب نامه‌ای مطرح شده بود را دریافت کرد.

رئیس دولت نهم ودهم در واکنش به سوالی مبنی براینکه نظر شما در خصوص فرمایشات رهبری در خصوص پرهیز از تخریب دولت، سکوت کرد و خطاب به این خبرنگار گفت بیشتر به سوال خود فکر کن.

احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که با گذشت یکسال آیا صحبتی نخواهید کرد گفت: زمانش که برسد حتما صحبت خواهم کرد.

وی طبق روال به خبرنگاران گفت: که ما مخلص شما هستیم.

احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد خودروها و ساختمان‌هایی که گفته می‌شود که دولت نهم و دهم آنها را هنوز تحویل نداده چیست، گفت: ببنید در همین چند دقیقه چقدر کاغذ و نامه به ما داده‌اند.

وی درپاسخ به این سوال که آیا شما برنامه ای برای انتخابات مجلس دهم دارید خندید و گفت تنها چیزی که من هم اکنون می توانم به شما بگویم و قطعی هم است این است که عجله دارم و می‌خواهم بروم.

رییس جمهور سابق در پایان به خبرنگاران گفت: خدا شما و خانواده‌تان را سلامت نگه دارد.

گفتنی است در این مراسم پارچه نوشته‌های تسلیت و تاج گل‌هایی از سوی برخی از اشخاص و نهادها وجود داشت که یکی از آنها از سوی قالیباف شهردار تهران و برخی دیگر از سوی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش، معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری تهران بود.

همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت ولی امر و ستاد نماز جمعه و مرکز پیگیری های ویژه دادستانی کل کشور و برخی کارکنان وزارت اطلاعات با پارچه‌نوشته‌هایی درگذشت پدر وزیر سابق اطلاعات را تسلیت گفته بودند.

از نکات قابل توجه این مراسم حضور رویانیان و فتح اله زاده با یکدیگر در مراسم ختم پدر حجت الاسلام حیدر مصلحی بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا