خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قدردانی امام جمعه اهواز از «کشور دوست و برادر عراق»

امام جمعه اهواز گفت:  از کشور دوست و بردار عراق تشکر می‌کنم زیرا درباره تحریم های جدید و ظالمانه آمریکا برای ایران، مردم و مسئولان عراقی از این رفتار آمریکا اعلام برائت و انزجار نشان داده و از کشورمان اعلام حمایت کردند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز اظهار کرد: فساد اقتصادی به مراتب از فساد سیاسی بدتر است و از مسئولان درخواست داریم با همه کسانی که در تهران دست به احتکار زدند و دلارهای دولتی را خوردند برخورد شود.

به گزارش”تابناک”؛ امام جمعه اهواز گفت: فساد اقتصادی به مراتب از فساد سیاسی بدتر است و از مسئولان درخواست داریم با همه کسانی که دست به احتکار زدند و دلارهای دولتی را خوردند برخورد شود.

امام جمعه اهواز گفت: از کشور دوست و بردار عراق تشکر می‌کنم زیرا درباره تحریم های جدید و ظالمانه آمریکا برای ایران، مردم و مسئولان عراقی از این رفتار آمریکا اعلام برائت و انزجار نشان داده و از کشورمان اعلام حمایت کردند.

وی با اشاره به گرامی‌داشت سالگرد ازدواج ملکوتی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) بیان کرد: از جوانان عزیز می‌خواهیم در بحث ازدواج به حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) اقتدا کنند و از فقر نترسند زیرا آیه شریفه فرموده است که «منتظر نمانید و ازدواج کنید چراکه اگر فقیرید خداوند رزقتان را می رساند».

وی افزود: در بحث اشتغال برخی برای کار به من مراجعه می کنند اما باید بگویم فرزندان خودم هم کارشان کار طلبگی است و شاید همین الان اگر بخواهم کاری برای فرزندانم پیدا کنم نتوانم. جوانان ما باید حرفه و مهارتی را فرا بگیرند و به دنبال کار آزاد بروند و نباید ازدواج را به خاطر کار، معلق بگذارند.

آیت‌الله جزایری ادامه داد: در موضوع ازدواج لازم است جوانان نیز توقع خود را پایین بیاورند و والدین به آنها کمک کنند.

امام جمعه اهواز درباره روز 21 مرداد که در تقویم روز حمایت از صنایع کوچک نامیده شده، گفت: صنایع کوچک از صنایع بزرگ مهم‌ترند زیرا این صنایع مربوط به مردم عادی هستند و اکثریت صنایع را به خود اختصاص می دهند. تعداد صنایع کوچک کم نیست، بنابراین برای دولت و مسئولان باید مهم باشد و به آن اهمیت داده شود.

وی با اشاره به روز حمایت از تشکلهای مردمی در 22 مردادماه نیز اظهار کرد: امیدواریم تشکلهای مردمی فعال تر از گذشته ظاهر شده و در جامعه نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. فکر کنم امام جمعه اهواز سخنان حیدر العبادی درخصوص تحریم ایران را کامل مطالعه نفرمودن، دقت کنید بزرگوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا