خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاملات آقازاده احمدی نژاد در کیش و شستا؟!

«حمیدرضا موسوی» مسوول سابق ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد در دولت نهم و دهم مدعی معاملات اقتصادی فرزند او در کیش و شستا شد.

به گزارش انصاف نیوز، موسوی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«آقای احمدی نژاد شما قبل از درخواست کناره گیری سران قوا یک توضیحی در مورد یکی از معروف‌ترین هتل‌های کیش (د) و نقش پسرعموی حضرتعالی در این هتل بفرمایید، ضمناً آقای احمدی‌نژاد در زمینه شستا و معاملات اقتصادی پسرتان در کیش توضیحاتی دهید تا به بعدی برسیم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سولات زیاد درباره رانت ها وسوی استفاده ازقدرت احمدی نژاد واطرافیان پسران وداماد،برادرزادها وخواهرزادهای ایشان وجود داردکه بی پاسخ مانده اند!؟البته دراینباره احمدی نژادچه قبلا چه حالا هیچوقت پاسخگوی سولات فوق نبوده ونیستند؟همواره درپاسخ سوالات خبرنگاران تفره می روند!یاباتمسخر یه چیزی می گویند!

  2. اخه پسر عمو ایشان چه ربطی به ایشان داره نتوانستید چیزی پیدا کنید پسر عموی ایشان رو ا
    علم کردید

    1. از پسرتان یا پسرشان هم اسم برد چرا فقط میگی پسرعمو ؟همیشه کلمه ای که دوست داشت میگرفت و خود را محق جلوه میداد. چه کسی سازمان برنامه و بودجه را بیسازمان وبی در وپیکر کرد؟شما از نظم یک کلمه یا یک شعر یا یک سخنی بگو که در هشت سال حکومتت گفته بودی؟ اصلا شما دوباره رییس جمهور باز انوار نورانی و [لولو برد] و کاغذ پاره و هولوکاست[…]بقیه اراجیف بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا