خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی افشین علا به سازمان بسیج اساتید

افشین علا، شاعر انقلاب، در یادداشتی تلگرامی نوشت:

به نام خدا

سازمان محترم بسیج اساتید
با سلام و تقدیم احترام

نامه‌ی تقدیر جمعی از اساتید محترم دانشگاه های کشور، مایه‌ی شادمانی و مباهات بنده شد. بدیهی است آن چه که من می‌گویم و می‌نویسم، در مقایسه با عظمت حماسه ی شهیدان، جانبازان و ایثارگران این آب و خاک، ارزش چندانی ندارد. اما لطف و ابراز محبت عزیزانی چون شما به آن اعتبار و بها می بخشد.

خوشبختانه ما و شما در خصوص خطراتی که از جانب قدرت های بیگانه، نظام و میهن مان را تهدید می کند، همدل و هم صداییم و به لزوم هوشیاری و ایستادگی توأمان، اعتقاد راسخ داریم.

اما قطعا شما بهتر از من می دانید که آفات و خطراتی از درون نیز کشور، ملت و نظام برخاسته از نهضت اسلامی 57 را تهدید می کند که متأسفانه سال هاست که در شناخت ماهیت و مصادیق این آفات و خطرات، بین نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی اختلاف نظرهایی به وجود آمده است. این در حالی است که دشمنان خارجی، در ضدیت و مقابله با شاکله ی نظام اسلامی و همه ی وفاداران به انقلاب، اتحادی شوم و اتفاق نظر نامبارکی دارند.

حال که باب گفت و گو بین بنده و شما استادان گرامی باز شده است، اعلام آمادگی می کنم که در خصوص این آفات و خطرات داخلی نیز به گفت و گو بنشینیم و راه های برون رفت از بحران های ناشی از آن را برشماریم. چراکه به نظر من خطراتی که از درون پیکره ی درخت سایه گستر انقلاب اسلامی، قامت استوار و ریشه های عمیق آن را تهدید می کند، به مراتب از قداره کشی ها و رجزخوانی های دشمنان خارجی که چون بادهای مسموم، به برگ و بار آن آسیب می رسانند، جدی تر و ویران کننده تر است.

بنده آماده ام در هر فرصت و مکانی که شما اساتید محترم تعیین کنید، به عنوان شاگردی کوچک مطالبی را به عرض برسانم و ضمنا از رهنمودهای ارزشمند شما نیز بهره مند شوم. امید است با همفکری بیشتر و صمیمانه تر اشخاص و جریان های وفادار به انقلاب، در پیمودن راه پر فراز و نشیبی که پیش رو داریم، هماهنگ تر و موفق تر عمل کنیم و به فضل الهی همان گونه که شما آرزو کردید، امانت مقدس انقلاب اسلامی را سالم و پاکیزه، به دست منجی عالم و صاحب عصر برسانیم.

با تجدید احترام
✍🏻افشین علا
🗓۱۳۹۷/۰۵/۲۱

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا