خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طارمی: پیراهنم آبی، قلبم قرمز است

مهدی طارمی که به تازگی از تیم فوتبال پرسپولیس تهران جدا شده، در یادداشتی اینستاگرامی

به گزارش انصاف نیوز، مهدی طارمی نوشت:

سلام. این روزها فرصت خوبی برای مرور روزهای گذشته است. اول از همه باید بگویم بزرگترین اشتباهم نحوه ی جدایی از پرسپولیس بود. من که از مدتها قبل گفته بودم این فصل افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارم با رفتنم به باشگاه باعث امیدواری شما هواداران شدم. بابت این اشتباه بزرگ و نحوه ی جدایی ام هزاران هزار بار معذرت می خواهم و می دانم رفتارم اصلا قابل قبول و قابل توجیه نبود.

من هر چه داشتم و دارم از پرسپولیس و هواداران آن است و با دو سال حضور در این تیم راه هزار ساله را پیمودم. بابت همه ی حمایت هایتان ممنونم. اگر پرسپولیس و هوادارانش نبود فوتبال من می توانست راه دیگری را طی کند که قطعا به پیشرفت امروز نمی رسید. پرسپولیس بزرگان زیادی داشته که من در مقابل آنها خود را هیچ می دانم و شک ندارم انشاالله سال بعد تیممان در هر سه جام و دربی هایی که برگزار می شود موفق خواهد بود. این روزها برخی ها از تیم رقیب سعی کرده اند خود را دلسوز من نشان دهند اما صد بار فریاد می زنم توهین های پرسپولیسی ها برایم ارزشمندتر از دلسوزی آنهاست.

اگر امروز لباس آبی تیم جدیدم را برتن دارم به دلیل شرایط حرفه ای فوتبال است ولی آیا می توانم رنگ قرمز دلم را تغییر دهم؟ من همیشه هوادار پرسپولیس باقی می مانم و برای روزهای خوب تیممان منتظر می مانم. خاک پای همه ی پرسپولیسی ها. باز هم معذرت بابت تمام دلهایی که با رفتارم شکست. در ضمن آمدن به تركيه هيچ ربطي به رامين نداشت من خودم اين تيم را انتخاب كردم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا