خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده فرمانداری: لازم نمی‌بینم بگویم چرا تئاترها را توقیف کردیم

دو اثر در جشنواره استانی تئاتر تک توقیف شدند

دو اثر از «جشنواره تئاتر تک» در «ملارد» توقیف شدند در حالی که یکی از اعضای شورای نظارت بر آثار این جشنواره می‌گوید لازم نمی‌داند بگوید چرا آثار توقیف شده است.

به گزارش انصاف نیوز چند روز قبل دبیرخانه‌ی جشنواره تئاتر استانی تک اعلام کرد 10 اثر به این جشنواره راه پیدا کردند، حالا نام هشت اثر به جدول اجراها راه پیدا کرده و دو اثر توقیف شده است.

«خانم بیات» نماینده‌ی فرمانداری ملارد در شورای نظارت در پاسخ به سؤال خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی علت توقیف آثار گفت: من از کجا بدانم شما اصلاً خبرنگار هستید؟ من در این ساعت و به صورت فردی لازم نمی‌بینم به سؤال شما پاسخ دهم. نامه بدهید به اداره، هماهنگی کنید و تشریف بیاورید اینجا اگر لازم بود به سؤال شما پاسخ می‌دهیم!

«خشایار پیرعلمی» کارگردان یکی از آثار راه یافته که نامش از جدول اجراها حذف شده در این باره به انصاف نیوز گفت: از دبیرخانه‌ی جشنواره به ما خبر دادند که اثر ما به جشنواره راه یافته است. یکی از دوستان در دبیرخانه‌ی جشنواره تماس گرفت و گفت هیات انتخاب بسیار از کار ما خوشش آمده و کلی از کار ما تعریف کرد.

وی افزود: ناگهان وقتی اسامی آثار آمد دیدیم که کار ما نیست، تماس گرفتم با دوستم که در دبیرخانه‌ی جشنواره بود و او به من گفت که از دفتر امام جمعه گفته‌اند کار برای شهرستان ملارد مناسب نیست بروید کار را در تهران اجرا کنید!

پیرعلمی گفت: کار ما درباره‌ی یک نفری است که به همراه یکی از دوستانش اشتباهاً در حوادث کوی دانشگاه سال 78 دستگیر شده و دارند از آن‌ها بازجویی می‌کنند.

«بهنام زینعلی» دبیر جشنواره در پاسخ به ادعاهای پیرعلمی گفت: از مرکز به ما بخشنامه شده بود که آثاری که دبیرخانه انتخاب می‌کند با توجه به شرایط حساس کشور باید توسط شورای نظارت شهرستان حتماً دیده شود و آن‌ها تصمیم نهایی را بگیرند. این شورای سه نفره شامل نماینده فرمانداری، اداره تبلیغات و یکی از اعضای هیات انتخاب بود که آن‌ها گفتند این دو اثر نمی‌تواند در جشنواره شرکت کنند و من خلاف میل باطنی‌ام مجبور شدم کارها را حذف کنم.

وی درباره‌ی ادعای دخالت دفتر امام جمعه گفت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد، اتفاقاً امام جمعه‌ی ملارد به شدت با ما همسو بود. حتی گاهی که برخی هنرمندان برای اجرای کنسرت در شهرستان‌های اطراف به مشکل برمی خورند به ملارد می‌آیند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. “اگر لازم بود به سؤال شما پاسخ می‌دهیم!”
    حق با این خانم است ، به نظر من هم خبرنگار نیست . اگر خبرنگار بود میدانست که قرار نیست به سئوال کسی پاسخ داده شود . همین که از اتهام تشویش اذهان عمومی جان به در برده است شاکر باشد ، البته اگر جان به در برده باشد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا