خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست زنان اصلاح طلب: مجازات كاتبان و آمران یادداشت یالثارات

جمعيت زنان مسلمان نوانديش منطقه فارس و مجمع زنان اصلاح طلب فارس در بیانیه ی مشترکی «پيگيري مجازات كاتبان و آمران» یادداشت های هفته نامه ی یالثارات علیه معاون امور زنان ریاست جمهوری، را خواستار شدند.

متن این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته در پی می آید:

بِسْم الله الرحمن الرحيم
والذین یوذون المومنین والمومنات بغیر ما اکتسبوا فقد احتملو بهتاناً و اثماً مبیناً .
آنهایی که مردان و زنان مومن را بی آنکه جرمی مرتکب شده باشند، می آزارند حقا که متحمل بهتان و گناهی آشکار شده اند (احزاب، 58)
جناب آقای دکتر روحانی، رياست محترم جمهوري اسلامي ايران

با عرض سلام و تبريك ميلاد اسوه اخلاق و رحمت حضرت محمد مصطفي ( ص ) و امام صادق (ع) امام دانش و پژوهش به محضر حضرتعالي و اعضاي دولت تدبير و اميد.
همانگونه که مستحضرید در روزهای اخیر هفته نامه ی يالثارات اقدام به انتشار مطلبی سراسر توهین و افترا نسبت به سركار خانم دکتر مولاوردی نموده که حتی برخی رسانه ها از بیان بعضی الفاظ و عبارات آن اظهار معذوریت کردند!

تلاش و سعه صدر حضرتعالي و همراهانتان در دولت در شرایط فعلی کشور ستودنی و مثال زدنی است اما نباید از اتفاقاتی که در حال وقوع هستند غافل شد!

جناب آقای رئيس جمهور
عده اي عنان گسیخته در راستای رسیدن به اهداف خود از هیچ سخن و رفتار شنیعی فروگذار نیستند و این بار تیر هتاکی را به سمت معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهور محترم نشانه گرفته اند. اینان از پشت تریبون، چشم خود را بسته و دهان به توهين و افترا به نيروهاي خدوم ملت باز کرده اند. سکوت در برابر بی اخلاقي به هیچ وجه جایز نیست، مخصوصاً در جایی که پای حیثیت مسلمانی در میان باشد. در قرآن کریم بارها به پرهیز از تهمت و افترا تأکید شده و شاهد آن هم نص صریحی است که در ابتدا آورده شد. بازی با آبروی انسانها در هیچ دين، تفکر و مرامی پسندیده نیست تا چه رسد به دين مبين اسلام كه مبناي آن اخلاق، عدالت و حريت است.

اكنون ملت فهيم ايران از خود سئوال ميكنند که چگونه مي شود به اﺳﻢ ﺩﻓﺎﻉ اﺯ ﺩﻳﻦ و ﻭﻻﻳﺖ فَقِيه با ادبيات و رفتارهاي شنيع بنيان ارزشهاي انساني و اخلاقي جامعه را در پرتگاه سقوط قرار داد.

جناب آقاي دكتر روحاني
در شرایط حساس کنونی کشور، که بیش از پیش نیاز به همدلی احساس میشود و با توجه به بیانات روشنگر مقام معظم رهبری که امسال را به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام نهاده اند، خویشتنداری و همدلی بیشتری از اقشار، گروهها و احزاب و جناحها انتظار می رود اما جای بسی شگفتی است که گروههایی خاص توجهی به این مهم ندارند و بدون در نظر گرفتن شرایط و مصالح کشور به هر طریق در پی تسویه حسابهای خود هستند و حاضرند ارزشها را فدای منافع جناحي و گروهی خود کنند. همه معترفند كه خانم دکتر مولاوردی انتخابی شایسته و به جا در سمت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری هستند و با پیگیری مطالبات زنان این مرز و بوم شایستگی خود را اثبات کرده اند و هر چه این اقلیت بدخواه و طاعن بگویند از سر عجز است و نشان از تاثيرگذاري عملکرد سركار خانم مولاوردی دارد ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﻛﻪ ﺗﺤﺮﻛﺎﺕ اﻳﻦ ﮔﺮﻭه ﭘﺲ اﺯ اﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﺑﻲ ﻧﻆﻴﺮ ﺯﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﭘﻴﺶ ﺭﻭ ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺮﻓﺖ.

از مقام محترم ریاست جمهوری استدعا داریم که با استفاده از اختیارات قانوني و بكارگيري تمامي ظرفيت ها بستر لازم را براي زدودن غبار سنگين بی اخلاقي ها و رفتارهای غیر انسانی كه توسط اقليتي بي مايه هر روز در شكل هاي مختلف در كشور در حال وقوع هست را فراهم نموده تا همه به این نکته واقف شوند که با گفت و گو و انتقاد سازنده مي توان با ديدگاه هاي متفاوت زندگي مسالمت آميز را در كنار هم براي اقتدار نظام، پيشرفت كشور و سربلندي و آسايش مردم تمرين نمود و نه با هتاکی، خشونت و تخریب كه اين نوع رفتارها موجب وهن دين و نظام اسلامي است. در در پايان ما ضمن محكوم كردن اين اقدام شينع و در راستاي جلوگيري از تكرار اقدامات مشابه كه بنيان اخلاق جامعه را به ويراني و هنجارهاي آن را به چالش مي كشاند، پيگيري مجازات كاتبان و آمران آن را از محضر حضرتعالي به عنوان مجري قانون أساسي در خواست مي نمايد، شايد اين اقدام راهي باشد براي خشكاندن رفتار هاي غير اخلاقي و غير قانوني در سرزميني كه قدمت طولاني در فرهنگ و تمدن را در قلب تاريخ خود ثبت كرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا