خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح وکیل پریسا رفیعی درباره‌ی دادگاه امروزش

امروز دوشنبه ۲۲ مردادماه جلسه‌ی دادگاه پریسا رفیعی فعال صنفی و دانشجویی دانشگاه تهران تشکیل شد، سعید خلیلی وکیل این دانشجو در یادداشتی توضیحاتی درباره‌ی جلسه‌ی دادگاه او برای انصاف نیوز ارسال کرد که در پی می‌آید:

«جلسه‌ی دادگاه پریسا رفیعی به ریاست قاضی احمدزاده برگزار شد، نماینده‌ی دادستان حضور نداشت. در دادگاه موکل توضیح داد که تمام پرونده بر مبنای یک سوء تفاهم بوده و ایشان صرفاً یک فعال صنفی دانشجویی است که در چارچوب قانون و نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند و تمام مصادیقی که برای اتهام اجتماع و تبانی و یا تبلیغ علیه نظام ذکر شده است صرفاً تجمعاتی با خواسته‌های صنفی و داخل دانشگاه و در اعتراض به بعضی از تصمیمات مدیریتی و یا تجمعاتی مطالبه محور بوده و هیچیک عنوان جزایی ندارد.

متاسفانه پرونده بر اساس سوء تفاهمی شکل گرفته است که می‌پندارد موکل من وابسته به جریانات مارکسیستی و چپ است و لذا با تقدیم لایحه‌ای مفصلاً به این شبهه پاسخ داده و سعی کردم با دلیل و مدرک رفع شبهه کنم.

امیدوارم با توضیحات و استدلال‌هایی که امروز در دادگاه بیان شد حکم برائت موکلم بزودی صادر شود زیرا هیچ دلیل و مدرک محکمه پسندی از نظر من در پرونده وجود ندارد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا