خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازتاب سخنان رهبری در رسانه‌های خارجی

سخنان روز دوشنبه رهبری انقلاب در دیدار با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در رسانه‌های انگلیسی‌زبان بازتاب گسترده‌ای داشت.

به گزارش ایسنا آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز دوشنبه در بخشی از سخنان مهمی خود تاکید کردند: ما فقط وقتی می توانیم وارد بازی خطرناک مذاکره با امریکا شویم که از لحاظ اقتصادی و سیاسی و فرهنگی به اقتدار مورد نظرمان برسیم و فشارها و هوچی گری های او نتواند در ما تأثیر بگذارد اما در حال حاضر مذاکره قطعاً به ضرر ما تمام می شود و ممنوع است.

درز همین راستا بسیاری از رسانه‌های انگلیسی زبان جهان به بازنشر بیانات ایشان اقدام کردند از جمله ؛ پایگاه خبری اسپوتنیک با اشاره به حرف‌های رهبر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم مذاکره با آمریکا اقدام به بازتاب سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای کرد.

یورونیوز نیز با تیتر “رهبر ایران به دولت دستور عدم مذاکره با آمریکا را صادر کرد” به انتشار سخنان رهبر پرداخت.

هم‌چنین خبرگزاری فرانسه با تیتر “نه با آمریکا مذاکره می‌کنیم نه وارد جنگ می‌شویم” این بیانات را بازتاب داد.

اکونومیک تایمز نیز با تیتر مشابه “نه با آمریکا مذاکره می‌کنیم نه وارد جنگ می‌شویم” سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را منتشر کرد.

د نشنال بیشتر بر روی بخشی از سخنان رهبر که به عدم مذاکره با آمریکا تاکید و تمرکز کرد.

شبکه الجزیره نوشت: رهبر ایران هرگونه گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را ممنوع کردند.

پایگاه خبری عیون الخلیج نوشت: رهبر ایران اعلام کردند که سوءمدیریت در ایران بیشتر از تحریم های آمریکا به اقتصاد کشور آسیب رساند.

سی ان بی سی عربی نیز نوشت: رهبر ایران اعلام کردند که مدیریت اقتصادی در ایران نیاز به بهبود دارد تا کشور بتواند بهتر در مقابل تحریم های آمریکا مقابله کند.

اسپوتنیک عربی نوشت: رهبری ایران هرگونه گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را ممنوع کردند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: مقام معظم رهبری ایران فرمودند آمریکا امروز بار دیگر پیشنهاد مذاکره می دهد، این مساله جدیدی نیست اما اکنون معادلات تغییر یافته است و ما دیگر مذاکره نمی کنیم.

سوئیس اینفو نوشت: آیت الله خامنه‌ای رهبری انقلاب اسلامی ایران تاکید کردند که مشکلات اقتصادی کشورشان تنها به دلیل فشارهای آمریکا نیست بلکه سوءمدیریت داخلی نیز در آنها تاثیر دارد.

روسیا الیوم نیز به بیانات امروز مقام معظم رهبری پرداخت و نوشت: رهبر ایران مسئولان کشورش را از هرگونه گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا ممنوع کرد.

این خبرگزاری ادامه داد: رهبر ایران امروز دوشنبه در یک سخنرانی در تهران اعلام کردند که اگر مسئولان وظایف خود را بهتر و محکم تر و در زمان مناسب انجام دهند تحریم ها تاثیرات زیادی نخواهند گذاشت.

اسکای نیوز عربی با اشاره به اینکه «رهبر ایران مشکلات اقتصادی را داخلی می داند»، نوشت: رهبر ایران اعلام کردند که کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولین بر این مسئله متفقند که عامل این مسئله خارجی نیست، درونی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. تیتر یورو نیوز فارسی البته فرق می کنه نمی دونم شاید منظور شما یورو نیوز انگلیسی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا