خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت طنز بازیگر «لیسانسه‌ها» از ازدواجش

امیر کاظمی، بازیگر سریال‌های طنز «لیسانسه‌ها» و «شمعدونی» که تجربه یک ازدواج ساده را دارد، برای اولین و آخرین بار خاطرات ازدواجش را تعریف کرد.

به گزارش ایسنا، سومین قسمت از سری جدید برنامه «فرمول یک» در سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) میزبان امیر کاظمی، بازیگر تئاتر و تلویزیون بود تا ماجرای ازدواجش را بگوید.

کاظمی گفت:‌ برخی سایت‌ها نوشته‌اند هزینه مراسم ازدواج ما ۳۰۰ هزار تومان تومان شده و موارد دیگری که هیچ کدام درست نیست. اصل ماجرا این است که من ۲۲ ساله بودم و پول زیادی نداشتم. آن موقع تصمیم گرفتیم زندگی‌مان را شروع کنیم. سرانجام رفتم خانه و به مادرم گفتم عاشق شده‌ام! بیا به خواستگاری برویم. او هم مرا کتک زد و گفت برو توی اتاق به کار بدت فکر کن! منظورم این است که اصلا از این موضوع استقبال نکرد. اما آخر توانستم پدر و مادرم را برای این کار راضی کنم. آنها با خودشان گفتند عیبی ندارد، ما دیوانه‌ایم و داریم خواستگاری می‌رویم، آنها که دیوانه نیستند دخترشان را به تو بدهند!

بازیگر «لیسانسه‌ها» با اشاره به سکانسی از این سریال که مشابه زندگی واقعی او بوده است، ادامه داد: من عاشق انار دانه‌شده هستم. پدرم گفته بود تو در مراسم اصلا حرف نزن. خانمم هم یک ظرف انار دانه شده گذاشته بود روی میز، همه که برای خودشان انار کشیدند، پرسیدم کسی دیگر انار نمی‌خواهد؟ ظرف اصلی را برداشتم و شروع کردم به خوردن! ناگفته نماند که شب قبلش هم رفته بودم و خانه خانواده همسرم را تمیز کرده بودم.

کاظمی یادآور شد: پدر خانمم آن شب پرسید خانه داری؟ گفتم مادر و پدرم مستاجر هستند من چطور خانه داشته باشم؟ گفت پول چطور؟ گفتم ندارم ولی می‌توانم جور کنم. گفت چقدر؟ گفتم ۲۰۰، ۲۵۰ هزار می‌توانم جور کنم. گفت میلیون گفتم نه. گفت دلار؟ گفتم نه تومان! گفتند مبارک است!

او ادامه داد: مدتی بعد ما عقد کردیم و آن ۳۰۰ هزار تومانی که برخی می‌گویند خرج محضر و عقدمان شد. ۶ ماه اول زندگیمان هم در اتاق ۶ متری من در خانه پدری‌ام زندگی کردیم. یک سال بعد که من کار کرده بودم و وضعم بهتر شده بود، برای سالگرد ازدواجمان همه فامیل و خانواده را به رستوران دعوت کردیم و مراسم گرفتیم. جالب اینکه به هیچکس هم نگفته بودیم بقیه هم دعوت هستند. عکسی که در سایت‌ها و فضای مجازی از مراسم ما منتشر شده مربوط به همین سالگرد است.

بازیگر سریال «شمعدونی» اضافه کرد: در دومین سالگرد ازدواجمان پولدارتر شده بودیم و رفتیم آتلیه و باغ عکس و فیلم گرفتیم تا اگر بچه‌ای آمد و درباره فیلم ازدواج پرسید چیزی داشته باشیم که به او نشان بدهیم. برای ساده برگزار شدن ازدواج از خیلی‌ها توهین و حرف‌های بد شنیدیم. می‌گفتند چقدر دختره زشت یا پیر است و اگر من هم با مادرم ازدواج می‌کردم از من عروسی نمی‌خواست! در حالی که ما همسن هستیم.

او گفت:‌ بعد از شش سال خیلی عاشق هستم. یک شب هم نبوده کنار هم نباشیم. کار شهرستان هم قبول نکردم و اگر اطراف تهران هم بوده‌ام، شبانه هرطور شده خودم را به خانه رسانده‌ام. همیشه تا کارم تمام می‌شود سریع به خانه پیش همسرم برگردم. دیگر هیچوقت درباره ازدواجم حرف نخواهم زد. این اولین و آخرین باری است که درباره ازدواجم مصاحبه کردم.

کاظمی در ادامه بیان کرد: همسرم رتبه شش کنکور بود و در دانشگاه تهران درس می‌خواند. من هم آنقدر با او به دانشگاه رفتم که خیلی‌ها از جمله استاد مهدی سلطانی فکر می‌کردند من دانشجوی آنجا هستم و برای من به حساب اینکه در تلویزیون کار می‌کنم بیشتر وقت می‌گذاشتند. دم خانمم و خانواده‌اش گرم که گذاشتند این ازدواج سر بگیرد. به نظرم اینطوری خیلی هم باحال‌تر شد. وگرنه قرار بود همه این اتفاقات در یک شب اتفاق بیفتد اما چند سال طول کشید. دی ماه سال گذشته در آخرین سالگرد ازدواجمان هم یک هفته به یک سفر خیلی خوب رفتیم.

این بازیگر در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم او را قضاوت نکنند..

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا