خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دختر رییس جمهور عروسی کرد

شب گذشته مراسم عروسی دختر رییس جمهور حسن روحانی به دور از تشریفات معمول و صرفا به صرف شربت و شیرینی برگزار شد. این روایت دیده‌بان دولت است.

به گزارش انصاف نیوز، «کامبیز مهدی زاده فرساد»، متولد سال ۶۴، داماد حسن روحانی، رییس جمهور است که چند وقت پیش طی حکمی به عنوان «دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی» در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد. [لینک درباره‌ی داماد رییس جمهور]

«وحید ایمانی،» مجری تلویزیون در توییتی خطاب به رییس جمهور نوشته «از اینکه در شرایط اقتصادی فعلی، مراسم جشن شما فقط به صرف شربت و شیرینی‌ست و بریز و بپاش ندارد، بعنوان یک شهروند از شما سپاسگزارم».

عروسی دختر رییس جمهور

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خوبه که به دبیری «ستاد توسعه فن آوری حوزه انرژی» بسنده کردن! ناقابل ماهی هم هفت هشت میلیون با حق ماموریت و اضافه کاری تقدیم آقا داماد میشه. اگر ریاست «دبیرخانه کارگروه تحقیق و توسعه فن آوری حوزه انرژی های نو» شده بودن چه باید می کردیم! لطفا یک مصاحبه با ایشان بگذارید و از وضعیت اتلاف انرژی در صنایع ایران بپرسید، البته پاسخ مشخص است!

    5
    2
  2. کل بزنیم ؟!
    این عبارت ” با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزنده” در صدر تمام احکام انتصاب حکومت همه رو کشته !
    یک نفر بانی خیر شود و کل این تجارب ارزنده اعلام شده در احکام را جمع بزند تا علت پیشرفت کشور در همه شئون برای جهانیان روشن شود !!

    6
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا