خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تبعات انتصاب علی فروغی به ریاست شبکه سوم صدا و سیما

انتصاب علی فروغی، رپیس مرکز بسیج صدا و سیما به ریاست شبکه سه، این مرکز را در آستانه انحلال و توقف فعالیت‌ها قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تعطیلی اجلاس پیرغلامان اشاره کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سه ماه پیش و بعد از صدور حکم ریاست علی فروغی از سوی مرتضی میرباقری برای سکانداری شبکه سوم سیما، هنوز خبری درباره انتصاب رییس جدید برای مرکز بسیج صداوسیما اعلام نشده است.

گمانه‌های رسانه‌ای این بود که رییس جدید شبکه سه با حفظ سمت، هر دو مجموعه را مدیریت خواهد کرد اما چندی بعد اخبار و شایعاتی از ناخرسندی و اعتراض شدید سردار غیب‌پرور، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین از انتصاب یکی از مدیران اقشار بسیج به مدیریت شبکه به گوش رسید و بعد از آن فعالیت‌های مرکز بسیج صدا و سیما رو به افول گذارد.

در چند ماه گذشته و همزمان با استقرار رییس جدید شبکه سه، تمام مدیران تولیدی مرکز بسیج به شبکه سه رفته و منصوب شده‌اند و اخبار رسیده حاکی از توقف تمام روندهای تولیدی و جاری آن مرکز است؛ اتفاقی که زمینه جدی آن در اختلاف بین دو رییس سازمان یعنی صدا و سیما و بسیج به چشم می‌خورد.

ماموریت مهم برگزاری اجلاس ملی پیرغلامان پس از برگزاری پانزده دوره، در آستانه تعطیلی قرار گرفته است  و تدارکی از سوی سازمان صدا و سیما برای برگزاری آن به چشم نمی‌خورد. این اجلاس همواره دو هفته مانده به محرم به عنوان یکی از مناسک تاسیسی این سازمان موجی از آماده‌سازی فرهنگی و رسانه‌ای را در کشور ایجاد می‌کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا