خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«چالش بشوت» شوت کردن بیزاری‌ها

چالشی که در آن به هرچه تنفر دارند شوت می‌زنند، یکی از زباله‌گردی کودکان واعتیاد کودک تنفر دارد و دیگری از گرانی، همه  با توپ شوت می‌زنند و از آن فیلم می‌گیرند. در آخر هم بعد از نشر فیلم در فضای مجازی افراد دیگر را به این چالش دعوت می‌کنند.

امروز، 24 مردادماه از ساعت 17 تا 24، نخستین روز از چهارمین دوره از مسابقات لیگ پرشین جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی است که با «چالش بشوت» به استقبال آن می‌روند، این مسابقات در جهت کشف و رشد استعداد کودکان مناطق محروم  و همچنین افزایش عزت نفس ایجاد شده است، لیگ باشعار قهرمانان بزرگ و نان آوران کوچک از24 مرداد تا 2 شهریوربرگزار می‌شود.

فاطمه صحرایی مسوول لیگ پرشین به خبرنگار انصاف نیوز گفت: «امسال به دلیل درگیری افراد جامعه با مسایل اقتصادی و مشکلات با این چالش خواستیم صدای مردم شنیده شود و هرکس ازهرچیز که بیزار است به آن شوت بزند و با این کار از لیگ پرشین حمایت کند.

بچه‌هایی که در این تیم‌ها هستند معمولا در معرض و یا دچار معضلاتی مثل کار کودک، ازدواج کودک ،کودک آزاری ودیگرمشکلات هستند به همین دلیل یکی از اهداف اصلی ما شنیده شدن صدای این کودکان به گوش افراد جامعه است.»

صحرایی در ادامه گفت: «بخشی از کارجمعیت به فعالیت‌های ورزشی مربوط است که در مناطق محروم در کشور 44 تیم  در رده سنی نونهالان، نوجوانان وجوانان تشکیل شده است. بچه‌ها از مناطق سیستان و بلوچستان که امکاناتی در حد صفر دارد، کرمانشاه، کردستان، زینبیه‌ اصفهان، قلعه ساختمان مشهد و دیگر شهرهای ایران به اضافه‌ی محلات حاشیه‌ای در تهران مثل شوش، مولوی، شهرری، خاکسفید، فرحزاد، پاکدشت وغیره هستند.»

وی در پایان گفت: «روز26 مرداد ویژه برنامه‌ای داریم که دختران و پسران تحت پوشش در بخش هنری قرار است برنامه اجرا کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اگر مردم بتوانند آزادانه از هر چیزی که بیزارند به آن شوت بزنند خودش میشود رفراندم ، تصویب مجلس هم نمیخواهد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا