خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ متفاوت واعظی به «فرزندت کجاست؟»

خبرگزاری فارس نوشت:  یکی از حواشی امروز هیات دولت واکنش محمود واعظی به کمپین فرزندت کجاست؟ بود. واعظی در پاسخ به این سوال گفت که بهتر است وارد این وادی نشویم.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور که پس از جلسه هیأت دولت به میان خبرنگاران آمد درباره کمپین «فرزندت کجاست» گفت: من فکر می‌کنم ما اصلاً اگر وارد این وادی شویم،تمامی ندارد، هر روزی هر ساعتی یک چیزی مطرح می‌شود مهم این است ما باید اصل را بر این که همه مردم و همه مسئولان دارند درست عمل و زندگی می‌کنند بگذاریم؛ مگر اینکه خلافش ثابت شود.

وی ادامه داد: اینکه امروز بگویند فرزندت کجاست؟ فردا بگویند چقدر حقوق می‌گیرید؟ پس فردا بگویند چه می‌پوشید؟ روزهای جمعه و شنبه چه کار می‌کنید؟ من در این ۵ سال که در دولت هستم سعی کردم هیچ وقت وارد حاشیه نشوم انواع حرف ها در فضای مجازی علیه بنده نوشتند اما هیچ وقت از خودم دفاع نکرده ام چون من فکر می‌کنم این یک مسیر انحرافی است یک مسئول باید با تمام وجود در خدمت کار و مردم  باشد و همواره به همکارانم در دولت توصیه کردم برای خدمت به مردم کار کنیم و مردم خود قدرشناس هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. (ما باید اصل را بر این که همه مردم و همه مسئولان دارند درست عمل و زندگی می‌کنند بگذاریم؛ مگر اینکه خلافش ثابت شود.) — راست ميگي جناب واعظي!!؟ مطمئنا” همه مسئولان زندگي شان را درست دارند ميکنند، اما عمل را مطمئن نيستم! اگر عملشان درست بود، بعد از 40 سال اينگونه مملکت به باد فنا برده نشده بود. اتفاقا” خلاف درست عمل کردن مسئولان، روز به روز بلکه لحظه به لحظه در حال اثبات است،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا