خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بی بی سی فارسی با شرافت حرفه‌ای خداحافظی می‌کند

کامبیز نوروزی، حقوقدان و کارشناس رسانه، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «بی بی سی فارسی با شرافت حرفه‌ای خداحافظی می‌کند» نوشت:

🔳این که در ایران فساد توسعه یافته است، همچنان عدالت قضایی مشکل دارد و پرونده‌های سیاسی و مطبوعاتی بی پایه، با احکام سنگین ناروا تشکیل می‌دهند و مطبوعات تحت فشارند و…. هیچکدام دلیل آن نمی‌شود که نبینیم تلویزیون‌های فارسی زبان خارج از کشور، بویژه بی بی سی، کلاً به عنوان سازمان تلویزیونی جریان رژیم چنج و تسهیل مداخلۀ خارجی در ایران عمل می کنند.

🔳بی بی سی درسطح مبتذل تلویزیونهای لس آنجلسی و من و تو سیاستهای ضد ایران خود را توسعه می دهد . در کنسرت خواننده ای در لس آنجلس که به تهیه کنندگی بی بی سی اجرا شده است ، کلیپی که بوی سلطنت طلبی تند و زننده ای هم دارد ، حسن ختام برنامه است . یک آگهی تببلیغاتی از سوی بی بی سی فارسی.

🔳تلویزیونهایی مثل بی بی سی فارسی ، که مجری سیاستهای دولتی انگلیس است و الان هم همت به ویرانی ایران بسته است و به ارگان پنهان براندازان بدل شده است ، یا تلویزیون ایران اینترنشنال که وقیحانه با بودجۀ شاهزاده های سعودی کمر خدمت آنها بسته است، سیاهترین لکه در تاریخ روزنامه نگاری فارسی زبان خارج از کشور را تشکیل می دهند .

کسانی که فریاد حرفه ای گری می دهند، با این شیوه، چیزی از اخلاق حرفه ای باقی نمی گذارند. شرفی را که زمانی امثال میرزاجهانگیرخان صوراسرافیل برای روزنامه نگاری خارج از کشور ساختند، این پیام آوران ویرانی و جنگ افروزی، با ظاهرفریبی آزادی بیان کلاً به باد فنا داده اند.

🔳دشمنان آزادی بیان فقط کسانی نیستند که روزنامه توقیف می کنند و روزنامه نگار را به زندان می اندازند و شکنجه می دهند. کسانی هم که به نام آزادی بیان ، ویرانی و جنگ و ارتجاع را تبلیغ می کنند به همان اندازه دشمنان آزادی بیان اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. قبلا که تریبون اصلاح طلبان بودند خوب بودن الان بدشدن بی بی سی رسانه وزارت خارجه انگلیس است در هر زمان بر حسب منافع انگلیس از شما یا هرکس دیگه بعنوان دستمال توالت استفاده میکند خخخخخخ

    4
    8
    1. از شرافت حرفه ای نگویید اقای نوروزی ……..شرافت حرفه ای ای که دراین دیار سراغش را میگیرید از تربیت شده هایش مانند این پیام گذار ببینید….

  2. بابا بی خیال!!! چطور قبل از انقلاب که بی بی سی شده بود رادیوی طرفدار مخالفین شاه، شرافتش را نفروخته بود؟؟؟؟

    9
    2
  3. قربان عزیزان خودمان درهمه رده ها چه رسانه ای وچه سیاسی بریم که چقدر شرافت حرفه ای دارند وبا همین اندوخته محبوب جهانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا