خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام‌ تسلیت رییس مجلس، وزیر فرهنگ و رییس صداوسیما در پی درگذشت انتظامی

علی لاریجانی، رییس مجلس در پیامی درگذشت عزت الله انتظامی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت هنرمند توانا و بازیگر پیشکسوت کشور آقای عزت الله انتظامی موجب تاسف گردید.

ایشان طی سال‌ها فعالیت در عرصه بازیگری، نقش آفرینی‌ها و آثار ماندگاری از خود برجای گذاشتند و از سرآمدان این حرفه قلمداد می‌شدند و به دلیل دارا بودن اخلاق و منش شایسته، همواره مورد احترام‌ همگان‌ بود.

هنرمندی ایشان در طرازی ممتاز و الگویی برای تلاش و دستیابی به موفقیت در عرصه هنر بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف ایران، به ویژه جامعه هنری و فرهنگی و خانواده محترم ایشان، برای مرحوم عزت الله انتظامی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت میکنم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی»

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ در پیامی درگذشت عزت الله انتظامی را تسلیت گفت.

به گزارش  انصاف‌نیوز چ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام سیدعباس صالحی آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت، “آقای بازیگر” مرحوم عزت الله انتظامی موجب تاثر و تاسف عمیق شد. این هنرمند فرهیخته و مردمی، قریب به هفت دهه از عمر پرثمر خویش را وقف ایفای نقش‌های گوناگون و متنوع در عرصه تئاتر و سینمای ایران نمود و  با خلق خاطراتی به یادماندنی در ذهن همه ایرانیان هنردوست، چهره ماندگار هنر این سامان شد.

مردمی که با خنده‌های او شاد شدند و با اشک های او گریستند از عزت الله انتظامی جز ادب، وقار و احترام ندیدند و هنرمندانی که در این عرصه همنفسی با او را تجربه کردند، همواره به نیکی و بزرگی از عزت سینمای ایران یاد می‌کنند.

بی تردید فقدان این بزرگ‌مرد ضایعه‌ای برای هنر معاصر ایران خواهد بود.

اینجانب فقدان این هنرمند مردمی را به عموم هموطنان، اصحاب  فرهنگ و هنر و اهالی تئاتر و سینما، بویژه خانواده آن مرحوم و فرزندان برومند و هنرمند وی صمیمانه تسلیت گفته و از درگاه ایزد متعال رحمت واسعه و علو درجات برای آن عزیز از دست رفته آرزومندم.»


عبدالعلی علی عسکری در پیامی درگذشت عزت الله انتظامی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون را تسلیت گفت.

متن پیام رییس صدا وسیما به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون و چهره شاخص تاریخ سینمای ایران، استاد عزت الله انتظامی را که برای نسل‌های مختلف خاطره ساخت و نقش‌های مهمی را در ذهن مردمان این سرزمین ماندگار کرد، به خانواده ایشان، جامعه هنری و مردم تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند تعالی برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا