خرید تور تابستان ایران بوم گردی

راز شایسته سالاری در دانشگاه امام صادق ؟!

«حسین شهبازی» در یادداشتی با عنوان «راز شایسته سالاری در دانشگاه امام صادق» در کانال اصولگرای «مکتوبات» که در صفحه‌ی شخصی حجت الاسلام «سید مهدی صدرالساداتی» (داماد یکی از اعضای فقیه شورای نگهبان) منتشر شده بود، نوشت:

🔸 شاید برای شما هم مثل خیلی‌های دیگر این سوال پیش آمده باشد که راز ایمنی و پاکی سیستم مدیریت کشور در برابر خویشاوند سالاری و الیگارشی چیست؟

🔹 به بخش‌هایی از روایتی که چندی است پیرامون نحوه شکل گیری و اداره دانشگاه غیر انتفاعی امام صادق در رسانه‌ها منتشر شده توجه بفرمایید:

🔸 مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی پس از تاسیس دانشگاه و انتصاب مادام‌العمر به ریاست، همسرشان خانم سرخه‌ای را هم به عنوان رییس مادام‌العمر واحد خواهران اعلام می‌کنند.

🔹 برادر بزرگ‌تر ایشان محمدباقر باقری‌کنی، قائم مقام رئیس دانشگاه‌ می‌باشند؛ همین برادر قائم مقام دو پسر دارد، یکی علی باقری، استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق که معاون سعید جلیلی، استاد علوم سیاسی دانشگاه امام صادق در شورای‌عالی امنیت ملی بود.

🔸 پسر دیگر برادر مهدوی کنی هم مصباح‌الهدی باقری کنی، استاد مدیریت دانشگاه امام صادق و هم چند سالی مدیر طرح و برنامه دانشگاه و رئیس دانشکده مدیریت آن بوده‌است که در حال حاضر داماد آیت‌الله خامنه‌ای و همسر خانم هدی خامنه‌ای است.

🔹دختر آیت‌الله کنی، صدیقه مهدوی کنی، استاد علوم قرآنی دانشگاه امام صادق قائم‌مقام مادر در واحد خواهران هستند؛

🔸همسر این خانم، ابراهیم انصاریان، مسئول دفتر آیت‌الله در مجلس خبرگان و برادر شیخ حسین انصاریان بودند؛ این زوج دو فرزند دارند:

🔹زهیر انصاریان، استاد فلسفه دانشگاه امام صادق که مدیر اداره گزینش دانشجویان بود و ضحی انصاریان که در واحد خواهران دانشگاه امام صادق شاغل است.

🔸 جالب است بدانید همه نامبردگان بالا که استاد دانشگاه امام صادق هستند در همین دانشگاه یعنی دانشگاه پدرشان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

🔹دختر کوچک آیت‌الله هم #هدیه مهدوی کنی است، فارع‌التحصیل و استاد تاریخ اسلام دانشگاه امام صادق که هم اکنون مدیر گزینش واحد خواهران و نیز مدیر مدارس دخترانه غیرانتفاعی وابسته به دانشگاه است.

🔸همسرشان حجت‌الاسلام سیدمصطفی میرلوحی هم عضو هئیت علمی و مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه امام صادق و مدیر و امام جماعت و تولیت مسجد امام صادق در میدان فلسطین است؛ این زوج سه فرزند دارند.

🔹 فرزند اول سیدمحمدحسین میرلوحی که فعلا دانشجوی دانشگاه امام صادق و ضمنا داماد حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان است دو فرزند دیگر هنوز مدرسه می‌روند و طبیعتا به سن لازم برای پذیرش مسوولیت‌های خطیر نرسیده‌اند.

🔸 آیت‌الله یک فرزند پسر هم دارند به نام محمدسعید مهدوی‌کنی، فارع‌التحصیل و استاد ارتباطات دانشگاه امام صادق که هم اکنون ریاست دانشگاه را برعهده دارد؛ همسر او هم از همین دانشگاه مدرک گرفته و در همین دانشگاه کار می‌کند. این زوج سه فرزند دارند که آنها هم هنوز به سن دانشگاه نرسیده‌اند که وارد دانشگاه شوند.

⭕️ خب دانشگاهی که مرکز اصلی تربیت مدیران جمهوری اسلامی است وقتی خودش اینچنین مبتنی بر شایسته سالاری بنا و اداره شده باشد روشن است که همین سلامت و مصونیت را از طریق محصولاتش به سیستم مدیریت کشور تسری بدهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تا کور شود هر آنکه نتواند دید این همه ژن برتر یک جا جمع شوند!!

    5
    2
  2. پاراگراف آخرتان کاملن غلط است. این دانشگاه مرکز اصلی تربیت مدیران جمهوری اسلامی نیست. یک مشت […] در صدا و سیما برای پنهان شدن، بعضی چیزها را جلو می اندازند در این خصوص هم این توهم را ایجاد کرده اند. مگر گند فارغ التصیلان این موسسه اخیرا در استرالیا در نیامده بود؟

    8
    1
    1. جناب سپهر شما چرا درصدد شناساندن اموال خانوادگی شده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بقول جنوبی ها خوردن مال ماندن میراث….

      1. انصاف، من حسب درخواست جناب سپهر، پاسخي در حد توانم به ايشان دادم، تو چرا منتشر نکردي! بنده خدا ايشان سئوالي داشت، من چون در اينباره اطلاعاتي داشتم، خواستم جوابش را داده باشم. همين.

  3. در تاریخ اسلام بعد از روی کارآمدن عثمان ، بنی امیه به تمامیت وارد خلافت شدند و به گونه ای به قدرت و حکومت چسبیدند که علی (ع) بعد از پذیرش خلافت پنج سال تمام با این تفکر اشرافی جنگید و خودش نیز مظلومانه به دست همین تفکر به شهادت رسید . اما ما همیشه شیوه عثمان را نکوهش کرده و به اندازه طولب تاریخ در نقدش خطابه ها خوانده ایم . هیچ وقت باور نداشتنیم که اگر روزی خودمان هم در قدرت وارد شدیم شیوه عثمانی پیش خواهیم گرفت یا …، امروز با تاسف و خون دل باید به آینده ای بنگریم که اشرافی گری با مذاق مذهبی همه چیز مان را خشک و منجمد می کند و هیچ دادرسی هم نیست . شاید فردا دیر باشد اما به اندازه وسع باید دین ومذهب را نجات دهند چون بدجوری به فرموده پیر و مرادمان امام امت ضربه می خورد . آنهایی که مدعی اخلاق و… هستند به خاطر خدا چاره بیاندیشد که سخت و ناجوانمردانه همه چیزمان به تاراج می رود

  4. میشه گفت 70 درصد مطالب نوشته شده غلط و نادرست هستند
    چرا باید برای جذب مخاطب اینقدر بی ادبانه و وقیح و خالی از صحت نوشت

  5. سلام به نظر شما بچه های مسئولین کجا برن درس بخونن وقتی مدرک گرفتند کجا برن کار کنن
    خوب عزیز من اگر هرکجا برن اونی ایرادگیره گیر میدهد به جای اینکه اعصابتان را دچار اختلال کنید شما هم درس بخوانید و با قدرت و توان بالا کار کنید
    البته اگر ظلمی به هرکس شد قانونا و با مدرک از طرف افراد ذی صلاح کار را دنبال کند و اگر در انتها نشد خدا پاداش و کیفر را نصیبشان خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا