خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدایی بی‌خبر فرداد فرحزاد از بی بی سی

«فرداد فرحزاد» مجری بی بی سی فارسی در حالی در توییتر از استعفای خود خبر داد که ساعتی قبل از آن، «تقاطع» مدعی شده بود او اخراج شده است.

به گزارش انصاف نیوز، «تقاطع» پس از اعلام خود فرحزاد، در توییتر نوشت:

«فرداد فرحزاد خبر استعفای خود از بی‌بی‌سی را که ساعاتی قبل برای اولین بار توسط تقاطع منتشر شد تایید کرده اما می‌گوید بخش دوم خبر مبنی بر ارتباط تجاری او با ایران «کذب محض» است. تقاطع، خبر پیشین را به دلیل لحاظ نکردن توضیح / پاسخ آقای فرحزاد، بعد از تنها چند دقیقه حذف کرده بود».

فرداد فرحزاد در توییتی نوشته بود:

«استعفا کردم! بعد از ۱۰ سال از بی‌بی‌سی خداحافظی کردم. انگار همین دیروز بود که با گروهی از بهترین روزنامه‌نگاران فارسی زبان، تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی رو متولد کردیم. چه تجربه بی‌نظیری! و حالا شروع فصلی جدید و کارهایی جدید برای ۱۰ سال بعدی…»

دلیل استعفای او از بی بی سی همچنان مبهم است اما احتمال می‌رود برای رفتن به رسانه‌ای دیگر از بی بی سی رفته است.

پیش از او در یک سال اخیر تعدادی دیگر از نیروهای بی بی سی از جمله مهدی پرپنچی برای مدیریت رادیو فردا و جمشید برزگر برای مدیریت دویچه وله، جدا شده بودند.

بی بی سی و این رسانه‌ها، در یک سال اخیر هماهنگی بیشتری در مخالفت با جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند؛ به ویژه در حوادث دیماه 96 و مرداد 97، پوشش ویژه‌ای از این حوادث را به نمایش گذاشته‌اند.

یکی از جاهایی که مقصد احتمالی فرداد فرحزاد است، تلویزیون تازه تاسیس ایران اینترنشنال است که از نظر سیاسی با جریان مخالف جمهوری اسلامی ایران همسویی دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا