خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فارس فقط میزبان «ائتلاف اصولگرایان» است؟

اولین نشست خبری از سلسله نشست‌های کاندیداهای اصولگرایان با حضور لطف‌الله فروزنده، فاطمه رهبر و محمد ناظمی اردکانی از کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان روز شنبهدر خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

این خبرگزاری در این باره نوشته است:

«همزمان با انتشار لیست 30 نفره نهایی کاندیداهای اصولگرا در شهر تهران، از سوی ائتلاف اصولگرایان، سلسله نشست هایی به منظور ارائه و آشنایی با برنامه های 30 کاندیدای اصولگرا در رسانه های مختلف برگزار خواهد شد. رسانه های اصولگرا به منظور دمیده شدن در تنور انتخابات و تلاش در راستای حضور حداکثری و آگاهانه پای صندوق های رای، اقدام به برگزاری این سلسله نشست ها خواهند کرد و داوطلبان اصولگرا در طی برنامه ریزی مشخص، به صورت سه نفره نشست های خبری خود را از روز شنبه 24 بهمن ماه تا چهارشنبه 5 اسفند در خبرگزاری های فارس، تسنیم و مهر برگزار خواهند کرد. بر این اساس، در اولین بخش از این سلسله نشست‌ها، نشست خبری لطف‌الله فروزنده، فاطمه رهبر، محمد ناظمی اردکانی روز شنبه (فردا) 24 بهمن، ساعت 13:30 در خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد».

به گزارش انصاف نیوز، سه خبرگزاری فارس، مهر و تسنیم که در خبرگزاری فارس به عنوان «رسانه های اصولگرا» خوانده شده و بنا بر اعلام این خبرگزاری قرار است اقدامی مشترکی برای داوطلبان اصولگرا انجام بدهند، هر سه جزو رسانه هایی هستند که از تبلیغات انتخاباتی منع شده اند [لینک] و قاعدتا نمی توانند تریبون خود را به صورت یک طرفه در اختیار یکی از جریانات سیاسی بگذارند.

مشخص نیست که آین رسانه های غیرخصوصی که به نهادهایی غیرخصوصی وابسته هستند، برنامه ای برای میزبانی مساوی برای همه ی جریانات سیاسی دارند یا خیر؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا