خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر کروبی درباره‌ی مسایل حزب اعتماد ملی

فرزند حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی کروبی درباره‌ی اتفاقات رخ داده در حزب اعتماد ملی و نظر آقای کروبی در اینباره به خبرنگار انصاف نیوز گفت: ایشان صراحتا اعلام کرده است که آقای حضرتی قائم مقام است، اصلا حرف دیگری نمی‌ماند.

حسین کروبی فرزند ارشد شیخ مهدی کروبیحسین کروبی، درباره‌ی اتفاقات رخ داده در حزب اعتماد ملی به خبرنگار انصاف نیوز گفت: انتخاب قائم مقام برعهده‌ی دبیرکل است، حاج آقا وظایفش را به شورای مرکزی محول کرده بود و شورای مرکزی هم به آقای کروبی پیشنهاد کرد که شما آقای حضرتی را به عنوان قائم مقام بگذارید.

وی افزود: آقای کروبی هم براساس رای اکثریت قاطع شورای مرکزی، آقای حضرتی را به عنوان قائم مقام که انتخاب کرده‌ بودند، تنفیذش کرد و آن حکم را دادند. الان هم آقای حضرتی قائم‌مقام هستند و این نظر آقای کروبی است. حالا دوستان دیگر یک کاری انجام می‌دهند، آن دیگر کارهای شخصی خودشان است.

وی در پاسخ به اینکه آقای کروبی حرف خاصی در مورد مسایل پیش آمده در حزب نزدند، گفت: همین حالا هم به حاج آقا و خود من دارند ناجوانمردانه تهمت می‌زنند که «آقای کروبی از ناحیه‌ی فرزندش دارد تغذیه‌ی خبری می‌شود و اخبار کانالیزه به او می‌رسد.»  دیگر وقتی اینگونه صحبت می‌کنند، حاج آقا چه می‌تواند بگوید؟! ایشان صراحتا اعلام کرده است که آقای حضرتی قائم مقام است، اصلا حرف دیگری نمی‌ماند. اینکه مدام بنشینند و بگویند آقای کروبی کانالیزه است و تنها از طریق فرزندش به او خبر می‌رسد، بی اخلاقی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا