خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از آزادی فتوره‌چی با کفالت تا جنسیس کوپه

«نادر فتوره‌چی»، کاربر توییتر که به خاطر اتهام به سازندگان سریال شهرزاد دادگاهی شده، یک روز پس از بازداشت با کفالت پدرش آزاد شد. کفالت، از سبک‌ترین انواع قرار قضایی است.

به گزارش انصاف نیوز، آزادی فتوره چی با قرار کفالت در حالی است که یکی از اعضای خانواده‌ی او پس از بازداشتش در پستی اینستاگرامی گفته بود برای او قرار وثیقه صادر شده و به دلیل ناتوانی در تامین آن، بازداشت شده است.

قرار کفالت، به معنی تضمین یک کارمند دولت است. قرار وثیقه اما سند ملکی است. فتوره چی می‌گوید که با قرار کفالت پدرش آزاد شده است.

او پس از آزادی، توییت‌هایی را منتشر کرده از جمله نوشته است:

«نوشته‌اند «تهدیدهای صادقی جواب داد و فتوره‌چی آزاد شد». تاجاییکه بنده اطلاع دارم، آزادی با تامین قرار کفالت توسط پدرم و مساعدت منشی شعبه در تسریع روند کار انجام شده و کوچکترین ربطی به توئیت آ.صادقی ندارد. ایشان و هرکس دیگری هم توئیت نمیکرد،تامین قرار کفالت منجر به آزادی میشد. ای کاش آقای صادقی اسناد و مدارکشان را قبل از دادگاه به بنده میدادند که ای بسا با توجه به اینکه ایشان مقام رسمی محسوب میشوند، پرونده در لحظه مختومه میشد و کار به قرار و کافلت و … نمیکشید. بنده قبل از دادگاه با آقایان کوچکی‌نژاد و امیر خجسته که اساسا اسم «محمد امامی» را از آنها شنیدم،سوال کردم که اگر موارد تخلف منتسب به او صحت دارد،چرا شسته‌رفته نمی‌گویید و اگر هم صحت ندارد بگویید که بنده از آقای امامی اعاده حیثیت کنم. هیچ جوابی سرراستی به بنده ندادند».

دو روز پیش دو عکس از فتوره چی سوار بر ماشینی لوکس که گفته می‌شود ماشین اوست منتشر شده است. جنسیس کوپه در حال حاضر بالای 300 میلیون تومان قیمت دارد.

برخی کاربران، تیپ و چیزهایی که فتوره چی از جمله ماشین گران قیمت، ساعت گران قیمت و لباس‌های او را در تناقض با شعارهای خودش می‌دانند و انتقادهایی را به او مطرح کرده‌اند. او اما هنوز در این باره توضیحی نداده است.

این نمونه‌ی توییت چند وقت پیش اوست که برخی منتقدان با دیدن عکس جنسیس کوپه، به آن اشاره کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا