خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چراهای ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ را کاردون پاسخ می‌دهد

رپورتاژآگهی

اگر ماشین لباسشویی ال جی دارید و نیاز به تعمیر دارد ابتدا باید عیب یابی شود و به طور دقیق بررسی کنید که دقیقا مشکل از کجاست ما در اینجا برخی از مشکلاتی که کاربران با ما به اشتراک گذاشته اند را با شما مطرح می کنیم و برایتان راه حل آن را نیز بازگو می کنیم تا بتوانید خودتان در خانه دست به کار شوید و مشکل را برطرف نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی کاره ساده­ایست ؟!

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما روشن نمی شود و می خواهید بدانید دلیل آن چیست با ما باشید تا دلایل را برایتان بازگو کنیم :

1.در ابتدا چک کنید پریز برق مشکلی نداشته باشد چون در این صورت باید پریز برق را بررسی کنید و مشکل را از لباسشویی ندانید. برای رفع این مشکل می توانید تست کنید دستگاه برقی دیگری را به پریز بزنید اگر برق داشت سراغ لباسشویی بروید در غیر این صورت پریز برق را تعمیر کنید.

2.به این نکته توجه کنید که اکثر ما بر این باور هستیم که برای تمامی وسایل برقی از محافظ برق استفاده کنیم ولی باید بدانید ماشین لباسشویی باید به برق مستقیم وصل شود.

3.دلیل بعدی که امکان روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی را افزایش می دهد خرابی دوشاخه دستگاه است. در صورت دفرمه شدن دوشاخه به طور کامل در پریز برق نخواهد رفت و ماشین لباسشویی روشن نمی شود برای تعمیر دوشاخه به تکنسین های کاردون اعتماد کنید.

گاهی اوقات به دلیل نوسان برق در ساختمان و قطع جریان برق خشک کن، لباس ها در ماشین لباسشویی خشک نمی شود اگر مطمئن هستید مشکل از برق ساختمان و نوسان برق می باشد با یک برقکار تماس بگیرید تا مشکل برق ساختمان را برطرف نماید. در غیر این صورت با کاردون تماس بگیرید و مشکل ماشین لباسشوییتان را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا متخصصین و تعمیر کاران کاردون برای تعمیر لباسشویی شما اعزام شوند.

یکی از دلایل شایع برای خشک نکردن ماشین لباسشویی خراب شدن و سوختن ترانس برد می باشد برای برطرف کردن این مشکل باید قطعه را تعویض نمایید در صورتی که اطلاعات کافی در این باره ندارید پیشنهاد می کنیم از کاردون کمک بخواهید. خراب شدن موتور لباسشویی هم می تواند دلیلی برای خشک نشدن لباس ها در لباسشویی باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ با کاردون ممکنه !

ماشین لباسشویی سامسونگ با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن و برنامه های تنظیم شده در دستگاه به راحتی و بدون نگرانی شما را به سمت مشکل و ایراد به وجود آمده در دستگاه هدایت می کند و فقط کافی است برای تعمیر لباسشویی سامسونگ دست به کار شوید و با آگاهی کامل از کد های خطایی که بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی ظاهر می شود به دنبال رفع و تعمیر لباسشویی سامسونگ باشید.

خطای HE1 یا HE2 مربوط به هیتر یا گرمکن می باشد معمولا زمانی که هیتر بیش از حد گرم می شود و یا کار نمی کند این خطا رخ می دهد.

خطای UE معمولا زمانی ظاهر می شود که بار لباس ها در دیگ نامتعادل است و باعث آسیب دیدن دیگ در هنگام چرخش می شود.

خطای E2 مربوط به تخلیه آب از دستگاه می باشد.

خطای DE خطای درب ماشین لباسشویی است.

یکی از مواردی که شاید شما هم به گوشتان خورده باشد پاره شدن لباس ها در ماشین لباسشویی سامسونگ است باید بگوییم اگر تار و پود لباس هایتان پوسیده باشد این اتفاق خواهد افتاد و یا لباس هایی که دکمه و یا اشیا نوک تیز بر روی آن ها متصل شده است را در داخل لباسشویی سامسونگ با دیگر لباس ها که تار و پود نازکی دارند شست و شو دهید احتمال پاره شدن لباس ها را بالا خواهید برد. در صورت برآمدگی سطح درام با کاردون تماس بگیرید تا برای تعمیر لباسشویی سامسونگ مراجعه کنند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا