خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۵طلای کشتی ایران در بازی‌های آسیایی/صعود خواهران منصوریان به فینال

نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران دومین و آخرین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در بازی‌های اسیایی ۲۰۱۸ را از آن خود کرد تا با سه طلای کشتی آزاد در مجموع پنج طلا به نام کشتی ایران ثبت شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتا پایتخت اندونزی، حسین نوری فرنگی‌کار وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان و طلای آسیا در دیدار فینال به مصاف رستم آساکولوف دارنده مدال‌های نقره جهان و طلای قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی رفت و در پایان در یک مبارزه زیبا و جانانه با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و مدال طلای بازی‌های آسیایی را بر گردن آویخت.

نوری پیش از این در دور نخست استراحت کرد،سپس برابر اوولکوف از ترکمنستان با نتیجه ۱۳ بر ۴ پیروز شد و در نیمه نهایی نیز حریف یمنی را ۱۰ بر صفر برد و راهی فینال شد.

پیش از این محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال طلا رسید و مهرداد مردانی در ۶۰ و محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

در ادامه این رقابت‌ها علی‌اکبر حیدری در ۹۷ و بهنام مهدی زاده در ۱۳۰ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به روی تشک می‌روند.


دو سانداکار تیم ملی ووشوی بانوان ایران به فینال بازی های آسیایی جاکارتا راه یافتند.

به گزارش ایسنا، عصر امروز (چهارشنبه) 31 مرداد ماه 1397 در ادامه رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در مرحله نیمه‌نهایی، الهه و شهربانو منصوریان با شکست حریفان خود راهی مرحله فینال شدند.

الهه منصوریان سانداکار وزن ۵۲- کیلوگرم ایران با شکست ۲ بر ۱ “والی دیوینه” از فیلیپین به فینال بازی‌های آسیایی راه یافت. او پیش از این رقبایی از ویتنام و هند را شکست داد تا با این پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی راهی مبارزه فینال شود.

شهربانو منصوریان سانداکار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی ایران نیز توانست در ۴۴ ثانیه “بولوآنگ سوچوسا” از تایلند را شکست داده و راهی فینال این وزن شود. او پیش از این مبارزه با شکست رقیبی از ویتنام به مرحله نیمه‌نهایی رسیده بود.

عرفان آهنگریان در وزن 60- کیلوگرم، فرود ظفری در وزن 65- کیلوگرم و محسن محمدسیفی در وزن 70- کیلوگرم سه سانداکار دیگر ایران هستند که برای برگزاری مبازات نیمه‌نهایی و راه یافتن به فینال، تا لحظاتی دیگر به مصاف رقبای خود می‌روند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا