خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پزشکیان: عده ای همزبان با دشمن، علیه دولتند

 نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت در سیاست خارجی بسیار موفق بوده است، گفت: نباید حرف دشمنان را تکرار کنیم.
  
 «مسعود پزشکیان» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا درباره برگزاری جلسه سوال از «محمد جواد ظریف» وزیر امورخارجه، افزود: روندی که امروز وجود داشت، روند منصفانه ای نیست. دولت در سیاست خارجی بسیار موفق بوده است و آمریکا، اسراییل و دشمنان ما از این موضوع ناراحت هستند که ما این عزم جهانی علیه ایران را شکسته ایم.
وی ادامه داد: حالا عده ای در مجلس کاری می کنند که همان عزم قبلی برگردد و این موضوع فقط خواست آمریکا، اسراییل، دشمنان ما و عربستان است به این دلیل که ایران در منطقه حرفی برای گفتن در مجامع بین المللی دارد و عده ای از بدست آوردن این جایگاه ایران ناراحت هستند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حالا نمی دانم چرا عده ای همان حرف های دشمنان ما را در مجلس تکرار می کنند که جای سوال دارد و فقط می توانم این را بگویم که اگر کسی کمی انصاف داشته باشد، بسیار خوب است.
پزشکیان تاکید کرد: به هرحال برای این که بخواهیم حرف خود را در دنیا بزنیم باید براساس منطق، باور، اخلاق و دلایل صحبت کنیم و حتی خداوند زمانی که حضرت موسی (ع) را به سمت فرعون می فرستند به وی می گوید که با فرعون با زبان ملایم سخن بگو.
وی اظهار داشت: حالا ما با خودمان در مجلس با فحش و بد و بیراه سخن می گوییم و می گوییم هرکسی به این رای ندهد، ضد انقلاب، خون شهید نابود کن و کافر است، این گونه ادبیات به نظر من برازنده مجلس نظام جمهوری اسلامی نیست.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آیا در هفته وحدت این گونه حرف زدن یعنی انسجام و هرکسی برخلاف من رای داد یعنی ضدانقلاب و خون شهیدان و نظام است؟ 
پزشکیان در پاسخ به افرادی که در زمان رای گیری درباره سخنان وزیرامور خارجه می گفتند که هر نماینده ای با سخنان ظریف موافقت کند، خون شهدا را پایمال کرده است، اظهار داشت: آیا کسی که مخالف من است؛ ضد نظام، دولت، شهید و جامعه است؟ واقعا این منصفانه است؟ 
وی اضافه کرد: این که در جامعه ما عده ای خانه ندارند، بی کارند، گرسنه اند، معتادند و گرفتاری های دیگر وجود دارد، عزت جامعه اسلامی است؟ نمی دانم آن هایی که از عزت دفاع می کنند، چرا اجازه می دهند در جامعه چنین اتفاقاتی بیفتد؟ من فکر می کنم این رفتار، منطقی نیست. 
به گزارش ایرنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه صبح سه شنبه برای پاسخگویی به سوال نمایندگان به مجلس شورای اسلامی رفت که در نهایت مجلس از توضیحات وی قانع شد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا