خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرستاران و تعاونی نظام پرستاری

«اکرم عاشق حسینی» در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «پرستاران و تعاونی نظام پرستاری» نوشت:

🔶پرستاران در حفظ سلامت و بهبودی بیمار نقش بسیار فراوانی دارند و این شغل جزو مشاغل سخت و حساس است که در اهمیت شغل پرستاری رهبر معظم انقلاب فرموده اند: «در واقع پرستاران خادمانی خدایی هستند که شب و روز برای سلامتی جامعه تلاش می کند، اما در کنار این همه سختی خود نیاز به تامین سلامت جسمی و روحی و تامین مالی دارند، چون نقش کلیدی در روند بهبود و سلامتی بیماران دارند».

🔶جامعه پرستاری با آگاهی از وضعیت کشور همواره با کمبودها و مشکلات خود را وفق داده و بدون کمترین توقعی برای ساختن فردای بهتر ایران، در کنار دیگر اقشار جامعه حرکت کرده اند و سر سوزنی از وظیفه اصلی خود که همانا رسیدگی به بیماران است قصور نکرده اند.

🔶در این زمان که مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند و جامعه‌ی پرستاری نیز با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند متاسفانه تعاونی نظام پرستاری با عدم پرداخت اصل مبلغ سپرده‌های پرستاران، ضربه بزرگی به اندوخته اعضا وارد و باعث بی اعتمادی پرستاران به آنها شده است.

🔶تعاونی نظام پرستاری از سال ۱۳۸۹ آغاز به فعالیت کرد و از آن زمان با تبلیغات رنگارنگ و پرداخت وام‌های کم بهره اعضای نظام پرستاری را ترغیب به سپرده گذاری کرده است‌.

🔶 تعاونی فوق الذکر پس از آنکه با وعده‌های رنگارنگ توانست سپرده‌های فراوانی را جذب خود نماید اما متاسفانه مدتی است که نه در آن از پرداخت وام خبری هست و نه از بازگرداندن اصل مبلغ سپرده ها به سپرده گذاران خبری است.

🔶تعاونی نظام پرستاری با عدم پرداخت اصل مبلغ سپرده گذاران و بلوکه کردن اصل پول آنها ضربه بزرگی به جامعه پرستاری وارد کرده است که این مساله موجب پریشانی و بحران اقتصادی این قشر زحمتکش جامعه شده است.

🔶بهتر است کسانی که این چنین از اعتماد پرستاران سوءاستفاده کرده‌اند و سرمایه اندک این قشر زحمتکش جامعه را بلوکه کرده‌اند هر چه سریعتر مطالبات پرستاران را پرداخت کنند تا بیش از این جامعه پرستاری با چنین مشکلاتی همراه نباشد.

🔶با توجه به اینکه پرستاران، حافظان سلامت جامعه هستند و پرستاری یک کار آسمانی است، حل مشکلات آنها هم یک وظیفه اخلاقی است، به همین خاطر از مسوولین کشور تقاضا داریم با توجه به شکایت‌ها و برگزاری تجمع اعتراضی [لینک] به حل مشکلات پرستاران عزیز کشورمان نیز رسیدگی کنند تا شاهد تضییع حقی نباشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا