خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تهدید به قتل» روحانی، این بار توسط حاج منصور!

روزنامه‌ی ایران نوشت: گویا تهدید به قتل رئیس جمهوری خیلی ساده‌تر از آن چیزی شده که به نظر می‌رسید؛ کمتر از یک هفته پس از برگزاری تجمع پر سر و صدای برخی از طلاب قم در مدرسه فیضیه، ماجرای «استخر فرح» و تهدید حسن روحانی به قتل این بار در تهران تکرار شد؛ در مراسم دعای روز عرفه و توسط یکی از مشهورترین مداحان کشور.

بر اساس فیلمی که از سخنرانی حاج منصور ارضی منتشر شده، وی با اشاره به اقدامات مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و برنامه‌های دولت حسن روحانی می‌گوید: «اون یارو آخرش در استخر مرد، این یارو هم آخرش در استخر می‌میرد.»

حالا با این وضعیت خیلی‌ها می‌گویند اقدامات هفته قبل مدرسه فیضیه هم آن طور که گفته می‌شود، اتفاقی و بدون هماهنگی نبوده‌اند؛ جایی که خطاب به رئیس جمهوری این پلاکارد بلند شده بود: «ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اين يارو داره ميخنده يا گريه ميکنه!!؟ حالت تباکي که بخودش گرفته يعني اينکه مثلا داره گريه ميکنه! اينا چرا حتي گريه هاشونم با گريه مردم فرق ميکنه!!

  2. بعداز روحانیت که هم روضه میخوند هم مداحی .اینها از کی و چگونه ساخته شدند که حرفاشون از روحانیت بهتر شده . اقای ازغندی بهتره به طیف اینها هم نگاهی بیندازه

  3. چزا در این مملکت دانشجویی به دلیل یک نقد دانشجویی و یا یک شعار انتقادی حکم های سنگین آنچنانی می گیرند به حبس محکوم می شوند از حقوق اجتماعی شان محروم می شوند ولی یک عده مداح […] به هر کی دلشون می خواهد فحش می دهند توهین می کنند تهمت می زنند تهدید به قتل می کنند آب از آب تکان نمی خورد؟ و این حضرات[…] هر روز پروتر و جری تر هم می شوند.هفت تیر کشی می کنند توهین می کنند تهدیدید می کنند تحریف می کنند چه کسی باید جلوی اینها را بگیرد.آقایانی که در این حوزه مسول هستید توهین به رییس جمهور و تهدید او برابر قانون اساسی جرم است.این قدر بی قانونی را در این کشور تشویق کنید تا این مارهایی که در آستینتان پرورش می دهید بلای جانتان شوند

  4. اين يارو !!!
    ادبيات رو ! صد رحمت به اراذل و اوباش زمان طاغوت ، اگر هم گاهى در اماكن عمومى حاضر ميشدند سعى مى كردند محترمانه و لفظ قلم صحبت كنند. انگار ما در اين قضيه هم عقبگرد داشتيم ! بايد به آقايونى كه مسؤليت اين امر خطير – لمپن پرورى – را از قبل در جمهورى اسلامى به عهده گرفته اند تذكر جدى داد ! حضرات ! اين تذهبون ؟!!

  5. من یک موقع پای حرف ایشون می رفتم چه زمانی که دوکوهه می اومد و چه روزهای ماه مبارک که بعضا تا ساعت 12 شب مسجد ارک بودم. حالا که پرده ها کنار رفته و شخصیتشون رو می بینم. به عمر از دست رفته ام نگاه می کنم و غصه می خورم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا