خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح «مصطفی مستور» درباره‌ی لغو اجرای یکی از آثارش

پس از لغو نمایشنامه‌خوانی «دویدن در میدان تاریک» توسط تماشاخانه‌ی «شانو» به دلیل نداشتن مجوز نویسنده؛ «مصطفی مستور» نویسنده‌ی اثر درباره‌ی مجوزی که به کارگردان اثر داده بود توضیحاتی داد.

به گزارش انصاف نیوز نمایشنامه خوانی «دویدن در میدان تاریک» به کارگردانی «مهران دهقانی» که قرار بود روز شنبه در «تماشاخانه شانو» اجرا شود بنا بر گفته‌ی مسوولین سالن به دلیل تماس نویسنده مبنی بر نداشتن مجوز اجرا کنسل شد. [لینک گزارش کامل لغو اجرای نمایشنامه خوانی دویدن در میدان تاریک]

«مصطفی مستور» نویسنده این اثر در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز در اینباره گفت: آقای دهقانی از من خواستند که یک اجرای «نمایشنامه‌خوانی» در آن سالن برگزار کنند و من با نمایشنامه خوانی اثرم موافقت کردم؛ ولی با اجرای نمایش موافقت نکردم. بعد از آن خبری در اینستاگرام دیدم که تصاویری از گریم یک بازیگر آمده و پوستری هم مبنی بر اجرای نمایشنامه‌ی من منتشر شده است.

وی افزود: همان موقع با تماشاخانه تماس گرفتم و گفتم این کار نباید اجرا برود؛ چون قرار ما اجرا نبوده، قرار ما نمایشنامه خوانی بوده است. بعد از آن آقای دهقانی با من تماس گرفتند و به من اطمینان دادند که طبق قرار ما فقط قرار است نمایشنامه خوانی کنیم. من از ایشان توضیح خواستم که آن پوستر با گریم چه بوده که توضیح دادند که آن گریم برای عکس خبر ما بوده و قطعا اجرا نمی‌کنیم؛ حتی می‌خواستیم بخشی را اجرا کنیم که آن را هم حذف کردیم چون شما موافق نبودید.

مستور ادامه داد: بعد از توضیحات آقای دهقان با تماشاخانه تماس گرفتم و گفتم از نظر من نمایشنامه خوانی بلامانع است و همان موقع مسوولین تماشاخانه هم تصریح کردند که اجرا نمایشنامه خوانی است و از نظر آنها هم مانعی وجود ندارد.

این نویسنده مطرح در انتها گفت: بعد از آن تماس من اطلاعی از اجرا نداشتم و فکر می‌کردم روز شنبه اجرا شده، خودم هم دعوت بودم ولی نرفتم؛ گمان می‌کردم اجرا شده ولی حالا از شما می‌شنوم که اجرا لغو شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا