خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام حمایت فراکسیون امید از رییس‌جمهور

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مجمع عمومی این فراکسیون برای بررسی سوال از رییس جمهور گفت که فراکسیون امید با درک شرایط فعلی از دولت حمایت می‌کند.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلسه مجمع فراکسیون امید برای بررسی سوال از رییس جمهور صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد. در این جلسه عنوان شد که فراکسیون امید سوال از رییس جمهور را به بهانه مسائل اقتصادی اما با انگیزه‌های سیاسی و بعضا بداخلاقی سیاسی می‌داند.

وی افزود: ما از روز اول همراه با ۲۴ میلیون رای حامی دولت روحانی بودیم و الان هم شرایط دولت را درک می‌کنیم. سوالات مطرح شده از رییس جمهور به مسائل اقتصادی برمی‌گردد. عامل آن تحریم‌ها و خروج آمریکا از تحریم‌ها است. جالب این است که اکثریت سوال‌کنندگان همان ‌هایی هستند که زمینه را برای خروج آمریکا از برجام را فراهم کردند و حالا شرایط را به گردن دولت می‌اندازند.

پارسایی ادامه داد: ما از دولت حمایت می‌کنیم البته حمایت ما ۱۰۰ درصد نیست و مشروط است. امیدواریم آقای روحانی با آرامش و متانت تا جایی که ممکن است به سوالات پاسخ دهد. واکنش فراکسیون امید نسبت به رای‌گیری هم به کنش و واکنش پرسش‌گران رییس جمهور بستگی دارد و در واقع در مورد هر سوال جداگانه تصمیم‌گیری می‌کنیم و از هیات رییسه فراکسیون اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سخنگوی فراکسیون امید با بیان این‌که عامل اصلی مسائل اقتصادی، دولت نیست، افزود: نمی‌شود از نقش تحریم و خروج آمریکا از برجام چشم پوشید. تورم و کاهش ارزش پول ملی از همینجا شروع شد لذا ما با درک کامل شرایط دولت و وضعیت اقتصادی جامعه حمایت از دولت را اولویت خود می‌دانیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا