خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش تاجزاده، ابطحی، زیباکلام و آشنا به سخنان روحانی در مجلس

سیدمصطفی تاجزاده: ‏‎«روحانی می‌توانست با تبیین علل و عوامل اصلی مشکلات کشور گام بلندی در جهت رشد آگاهی‌های عمومی بردارد و مشارکت ملت را برای حل معضلات، خنثی‌کردن کارشکنی‌های دولت پنهان و طمع‌ورزی‌ ترامپ جلب کند. رای منفی مجلس نشان داد نگفتن حقایق رقیب را جری و مردم را ناامید می‌کند

سیدمحمدعلی ابطحی: ‏«آقای روحانی امروز بدجوری توی سیاست رو دست خورد. به جای هر توضیح جدی یک منبر – واقعا منبر- در فضیلت وحدت رفت. ناصح امین شده بود.
ولی مخالفانش در عوض سکوت کردند و چراغ خاموش و بدون هزینه فقط رای ندادند.
فاعتبروا یا اولی السیاسه»

صادق زیباکلام: «‏درست است که کشور دچار بحران آب شده اما آقای رئیس جمهور با هر مصیبتی بود موفق شدند یک سطل حلبی پر از آب لوله کشی خنک، خالص و کاملا تمیز با خود بمجلس بیاورند و آنر باجسارت وشهامت کم نظیری ریختند بر سر همه امیدها و انتظاراتی که پیرامون حرف زدن ایشان ماههاست درسطح جامعه بوجود آمده.»

حسام‌الدین آشنا: ‏«1.جلسه امروز مجلس نماد قدرتمندی از بلوغ مردمسالاری دینی در چهل سالگی جمهوری اسلامی بود.

2.معلوم شد می توان توهین نکرد، بگم بگم نکرد، فیلم مخفی نشان نداد، دیگران را متهم نکرد و پاسخ سوالات را با آرامش و متانت ارائه نمود.

3.معلوم شد مجلس در کمال اقتدار میتواند پاسخها را نپذیرد.

روحانى يكبار دیگر هزينه حفظ آرامش و عدم ايجاد تنش در کشور را پرداخت.

او می داند که باید سنگ زیرین آسیاب باشد.

موفقیت دولت در گرو اصلاح مسیر و ارتقای تدبیر و تعامل فعال تر با مجلس و مردم است.

سر خم مى سلامت شکند اگر سبوئی»

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. پس معلوم شد ابقا و ارتقا امتحان پس داده های مهرورز و نادیده گرفتن نیروهای دلسوز به این دلیل بوده که ایشان می خواهند سنگ زیرین آسیاب باشنددر دولت روحانی

  2. اقای اشنا هرچند معاذیر ومحاذیر شمارا میدانیم ولی ………انان که سناریو مضحک را در فیضیه(نمیدانم چرا ولی شدت[…] گردانندگان انروز این مدرسه واستفاده ابزاری از این سمبل بسیاری از نوستالژی های ما ارمانخواهان 57 دمی مرا ارام نمیگذارد)رضایتشان سلب نشد……

  3. یکی از مسائیل ناراحت کننده روزگار روحانی افرادی هستند که در مورد اعمال و افکار و صحبتهای او نظر می دن افرادی که به مراتب در درجات پایینی از نگاه و نظر سیاسی قرار دارند … نمی گم کسی با هر در جه از تجربه و سواد و علم حق نظر نداره ولی اینها عموما نظرات احساسی می دن …. خوب مگه روحانی به سوالها جواب بی ربط داد ! ولو اینکه اهل مطالعه و خبر و سیاست احتمالا مسایل کشور رو می دونند و در قسمت دوم صحبتهاش اتفاقا صحبتهای پرشور و خوبی هم مظرح کرد و غیر از عده ای که توی این یک سال مدام یاد گرفتند هر حرف اون رو بکوبند عموم مردم تشخیص می دن که آیا صحبتهای ذوالنور منطقی و با نیت خیلی خیلی قربت الی ا…. یا مواضع روحانی به صلاح مملکته ….

  4. بلوغ مردمستلاری دینی را هم دیدیم… تا کی می‌خواهید از استفاده ابزاری از اسلام و دین دست بردارید و ناتواناییهایتان را به اسم اسلام تمام کنید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا