خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مقام روسی: ایران باید برای حفظ برجام، امتیاز‌هایی واگذار کند

معاون وزیر امور خارجه روسیه با حمایت از توافق هسته‌ای ایران گفت تهران باید برای حفظ برجام امتیازاتی را به طرف‌های تجاری خود واگذار کند.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری تاس امروز-سه‌شنبه- از حمایت «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه از توافق هسته‌ای ایران خبر داد.

تاس گزارش داد که ریابکوف با حمایت از توافق هسته‌ای ایران، اعلام کرده که برخلاف درخواست‌های آمریکا، این توافق نباید مسائل دیگر مانند مساله برنامه موشکی ایران و فعالیت‌های تهران در منطقه را شامل شود.

«تایمز آف اسرائیل» هم مدعی شد ریابکوف گفته که ایران باید برای حفظ برجام، امتیاز‌هایی را به طرف‌های تجاری خود واگذار کند.

خبرگزاری تاس همچنین از عدم آمادگی آمریکا برای شرکت در مذاکرات پایداری استراتژیک منطقه خبر داد و هنوز به دعوت‌های مسکو برای شرکت در مذاکرات دو یا چند جانبه واکنشی نشان نداده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چه امتیازی دیگهمونده که نداده باشیم؟!؟ فضله سگ تو این برجام بابا… هر چی میکشیم از این برجام لعنتیه
    قبلا که برجام نبود اینقد گرفتاری نداشتیم

  2. مثلا چه امتیازاتی؟؟؟؟؟ظاهرا بازهم طرف روسی بدجوری دندان تیز کرده ………ته ..ما از همسایه شمالی ذهنیت مثبتی نداریم بیخود کیسه ندوز…….

  3. اگر بنا به امتیاز دادن باشد که ترامپ کدخدای این ها است! مرگ یک بار و شیون هم یک بار! با امریکا (به شرط تصویب کنگره و سنا) ببندید و تمام کنید باج خواهی روس و چین را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا