خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رضا عطاران رکوردهای فروش ۱۴۰۲ را می‌شکند؟

خبرگزاری ایسنا نوشت :رضا عطاران یک سال پس از «انفرادی»، با فیلم جدید کیانوش عیاری به سینماها آمده و قرار است تا آخر سال هم با یک فیلم دیگر روی پرده سینماها باشد.

رضا عطاران تابستان سال گذشته مقابل دوربین کیانوش عیاری رفت تا این کارگردان ۶ سال پس از «کاناپه» توقیف شده، «ویلای ساحلی» را بسازد.

او در این فیلم یک بار دیگر پژمان جمشیدی را در کنار خود دارد و همین ترکیب سبب شده «ویلای ساحلی» یک فیلم کمدی تصور شود، در صورتی که اینطور نیست و کارگردانش آن را بیشتر یک فیلم با داستانی شیرین معرفی می‌کند.

عطاران در دهه ۹۰، در بیش از ۲۰ فیلم سینمایی بازی کرده که از بین آن‌ها دو فیلم «روشن» و «شیشلیک» هنوز اکران نشده‌اند و از امروز ۱۵ آذرماه تازه‌ترین فیلم او در دهه‌ای جدید، راهی اکران شده است.

عطاران در سال ۱۳۹۹ با دو فیلم «روشن» به کارگردانی روح‌الله حجازی و «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در جشنواره فجر حضور داشت که «روشن»، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برایش به همراه داشت و قرار بود پس از چند سال وقفه و عبور از سد ممیزی‌ها در همین پاییز امسال اکران شود اما با توجه به پخش «ویلای ساحلی» این کار به تعویق افتاده است.

علی سرتیپی – مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران – در این خصوص به ایسنا گفت: «فیلم «روشن» پس از جشنواره فجر راهی سینماها خواهد شد.»

اگرچه تکلیف یکی از فیلم‌های اکران نشده عطاران مشخص شده، اما «شیشلیک» هنوز سرنوشت روشنی برای اکران ندارد و این ساخته مهدویان پس از رونمایی در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر به محاق توقیف رفته و در پیچ و خم گرفتن مجوز مانده است.

علاوه براین‌ها، از حدود یک ماه قبل عطاران سریال «دفتر یادداشت» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد و مدتی است که سریال قدیمی «کوچه اقاقیا» نیز با بازی او پس از ۲۰ سال از تلویزیون بازپخش می‌شود.

این بازیگر احتمالاً همکاری دیگری را هم با کیانوش عیاری برای بازی در یک مینی‌سریال خواهد داشت؛ مجموعه‌ای که به گفته عیاری «راز تهمینه» نام دارد و قرار بوده با بازی رضا عطاران از پاییز برای یکی از پلتفرم‌های اینترنتی ساخته شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا