خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اجرای خیریه نمایش «کفخواب» به مدت سه شب

نمایش«کفخواب» به کارگردانی مشترک سعید زارعی و مهسا علافر به به مدت سه شب در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، نمایش«کفخواب» عنوان اثر نمایشی است که کارگردانی مشترک آن بر عهده سعید زارعی و مهسا علافر است که طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است از تاریخ 13 شهریورماه به مدت 3 شب در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شود.

تهیه کنندگی این نمایش بر عهده پردیس تئاتر شهرزاد و موسسه شکوفا است و تمامی عواید این رویداد فرهنگی هزینه تحصیل کودکانی خواهد شد که به عنوان بازیگر در این نمایش به روی صحنه خواهند رفت.

نکته قابل توجه در خصوص این اجرا این است که، کودکانی که در مقام بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می پردازند، از میان کودکان موسسه شکوفا انتخاب شده اند و همگی از علاقه مندان به حوزه هنر بوده اند که در یک ماه اخیر به همت سعید زارعی و مهسا علافر برای بازیگری تئاتر تربیت شده اند و تمرین کردند.
سجاد افشاریان تنها چهره ای است که در مقام بازیگر در کنار این کودکان روی صحنه خواهد رفت.

این اجرای خیریه فقط برای سه شب در تاریخ های 13، 14 و 15 شهریور روی صحنه می‌رود و پیش خرید بلیت های این نمایش در سامانه تیکت آغاز شده است، لازم به ذکر است که تمامی عواید این نمایش خرج تحصیل کودکان موسسه شکوفا خواهد شد.

بعد از نمایش «شرقی غمگین» و «در نیومده بود» این سومین نمایش سعید زارعی و نخستین تجربه کارگردانی مهساعلافر، بازیگر سینما در حوزه تئاتر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا