خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سایت اصولگرا: محسن هاشمی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اتهام‌زنی کرد

سایت اصولگرای جهان نيوز در متنی با عنوان “تهمت محسن هاشمی: بعد از انتخابات سال ۹۶ نظام تصمیم گرفت انتخابات خیلی پر شور برگزار نشود!” درباره‌ی دیدگاه‌های مطرح‌شده از سوی محسن هاشمی در گفت‌وگو با انصاف نیوز، نوشت:

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران به تازگی در ادعایی بی شرمانه مدعی شده است: «بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، نظام تصمیم گرفت انتخابات در کشور خیلی پر شور برگزار نشود»!

اتهام زنی هاشمی به نظام مقدس جمهوری اسلامی در حالی است که در سه انتخابات بعد از سال 96 یعنی مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر اصلاح طلبان کاندیداهای خودشان را در صحنه داشتند اما اینکه مردم حاضر به انتخاب اصلاح طلبان نیستند بحث دیگری است و چاره آن تهمت به نظام اسلامی نیست. حتی لیست شورای شهر اصلاح طلبان با امضای خاتمی توفیقی کسب نکرد.

البته که چهره های اصلاح طلب در دو سال گذشته بعد از انتخابات 1400 اعترافات قابل توجهی داشته اند؛ مثل آنکه زیباکلام گفته بود: «از خاتمی تا کروبی و سروش از همتی حمایت کردند؛ ۲.۵ میلیون رای همتی، تیر خلاص به شقیقه اصلاح‌طلبان بود».

حتی آفتاب یزد نوشته بود: «شورای نگهبان به داد پزشکیان، جهانگیری و لاریجانی رسید».

مشکل اصلی اصلاح طلبان از همان ناکارآمدی است که به وقت مسئولیت کاری برای مردم نمی کنند. همان چیزی که یک بار خود محسن هاشمی در زمان ریاست بر شورای شهر اعتراف کرد که کاری برای مردم نکردیم. مردم فرق نماینده سلفی بگیر و یا مسئول ولنجک نشین و جلسات سعدآباد با بهانه های برجامی و “واکنس سوهان قم نیست” را از مسئول خدمتگزار تشخیص می دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا