خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مدیران شبکه‌ی کینگ‌مانی بالاخره دستگیر شدند

روابط عمومی وزارت اطلاعات درباره‌ی خبر برخورد با شبکه‌ی رمز ارز «کینگ مانی» خبر داد: یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت و عناصر آن دستگیر شدند.

به گزارش انصاف نیوز، در این خبر آمده است:

«با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه‎ الشریف) یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت. این باند با فریب افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در رمز ارز مجعول “کینگ‌مانی”، مبالغ هنگفتی را از زیر مجموعه‌های خود کسب کرده و با ایجاد نوسانات ساختگی در قیمت رمز ارز ادعایی، اقدام به خرید و فروش آن کرده است. در این عملیات اعضاء این باند با حکم مرجع قضایی دستگیر و به‌دلیل تعداد زیاد مالباختگان، پرونده آنان در سیر مراحل قضایی می‌باشد. وزارت اطلاعات ضمن هشدار به سوداگران و کلاهبرداران حوزه‌ی رمز ارزها، به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند؛ به‌دلیل وجود مخاطرات سرمایه‌گذاری در این قبیل بازارها، توجه بیشتری نمایند.»


انصاف نیوز در سال‌های اخیر بارها درباره‌ی فعالیت این شرکت و شرکت‌های مشابه گزارش‌هایی منتشر کرده بود از جمله نگاه کنید به فیلم زیر و لینک‌های پایین آن. هشدارهای برخی رسانه‌ها در این باره در حالی بود که بخشی از شرکت‌های هرمی پشت پرده‌ی این رمزارزها از وزارت صمت و نهادهای نظارتی برای فعالیت خود مجوز قانونی دارند.


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا