خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سریال پدر چطور تمام می‌شود؟

رکنا نوشت:

نظر سنجی‌ها نشان می‌دهد که سریال بهرنگ توفیقی به تناسب پخش در شبکه دو و پوشش تبلیغی آن در رسانه ملی و رقابت با دیگر برنامه‌های پرطرفدار رتبه خوبی را در بین هواداران تلویزیون پیدا کرده است.

صدا و سیما در طول سال‌های اخیر برای جذب مخاطب حداکثری، اقدام به تولید برنامه‌های متفاوت کرده است. مسابقات، سریال‌ها و برنامه‌های طنز شبکه‌های رسانه ملی نشان از این دارد که این سازمان در صدد است با تنوع برنامه‌های پیش رو جذابیت را به مخاطبین خود هدیه دهد.

یکی از این برنامه‌ریزی‌هایی که در سال جاری رسانه ملی در سریال سازی انجام داد و از شبکه دو صدا و سیما مقابل دیدگان مخاطبان قرار گرفت سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود. سریالی که توانست با یک محتوای متفاوت و سناریویی تازه موضوع جدیدی را به مخاطبین جعبه جادویی معرفی کند. غافلگیری‌های سریال پدر دست اندرکاران و بازیگران این مجموعه را در صدر اخبار داخلی و فضای مجازی قرار داده است.سیر تحول شخصیت “لیلا” در سریال پدر به همراه تصمیم غیر معمولی “حامد” سبب شد تا مخاطبین زیادی در همان قسمت‌های اول دنبال کننده دائمی این سریال باشند. پرداختن به مسائل قشر خاصی از جامعه و حضور دانشجویان مذهبی در دانشگاه، زمینه باورپذیری اعتقادات این افراد را برای مردم جامعه هموارتر کرد.

پدر

شاید در نگاه اول سناریوی حامد عنقا در داستان سریال پدر دارای آشفتگی و روایت اقلیت جامعه به نظر برسد، اما روند اتفاقات و مهندسی کردن عاشقانه‌ترین سکانس‌های این مجموعه ساختار شکنی و هدایت بینندگان به سمت اهداف سریال را در ذهن متبادر می‌کند.

حضور شخصیت‌های برجسته عرصه سینما Cinema و تلویزیون به همراه نقش آفرینی‌های مثال زدنی آنان و نیز خَلق خانواده‌ای مذهبی و همین طور متمول، چهره دیگری از دینداران ایرانی را برای مخاطبین رسانه ملی به نمایش گذاشته است.

نظر سنجی‌ها نشان می‌دهد که سریال بهرنگ توفیقی به تناسب پخش در شبکه دو و پوشش تبلیغی آن در رسانه ملی و رقابت با دیگر برنامه‌های پرطرفدار رتبه خوبی را در بین هواداران تلویزیون پیدا کرده است. هر چند این سریال انتقاد‌هایی را هم در پی داشته، اما استقبال مردم از این سریال مناسب بوده و این محتوا مورد پسند عموم قرار گرفته است.

در حالی که سریال پدر امشب آخرین قسمت خود را ساعت ۲۱:۳۰ امشب در شبکه دو صدا و سیما تجربه می‌کند، باید نشست و دید که فراز و نشیب‌های آن که تا به امروز چشم مخاطب را به خود دوخته است در نهایت با چه سکانسی از قاب شیشه‌ای خانه‌های مردم خداحافظی خواهد کرد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا