خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«وزیر اقتصاد اخیرا سفری به قم نداشته است»

/ جوابیه‌ی روابط عمومی وزارت اقتصاد /

متن جوابیه‌ی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به خبری که روز گذشته در انصاف نیوز منتشر شده [لینک] در پی می‌آید:

«مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی خبر مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۹ سایت انصاف نیوز با عنوان «مراجع به وزیر اقتصاد وقت ندادند» اعلام کرد وزیر اقتصاد اخیرا سفری به قم نداشته است. به گزارش شادا (پایگاه خبری مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی)، سایت انصاف نیوز در خبری با عنوان مراجع به وزیر اقتصاد وقت ندادند در مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۹ از سفر روز پنجشنبه دکتر خاندوزی به قم خبر داده بود که مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد وزیر اقتصاد اخیرا سفری به قم نداشته است. در ادامه این تکذیبیه ضمن «انتقاد از این خبرسازی دروغ» آمده است: درشرایطی که با یک تماس ساده می‌توان از صحت و سقم یک خبر اطلاع یافت، اما متاسفانه خبر نادرست سفر وزیر اقتصاد به قم نه تنها منتشر شده بلکه روایت‌های دروغ دیگری هم به آن پیوست شده است که با اصول حرفه ای روزنامه نگاری در تصاد کامل است. وزارت امور اقتصادی و‌ دارایی حق پیگری حقوقی این ادعای دروغ را برای خود محفوظ می‌داند».


توضیح انصاف نیوز: همانطور که روابط عمومی وزارت اقتصاد تاکید کرده، آقای خاندوزی در روز پنجشنبه به قم سفر نکرده و خبر انجام سفر اشتباه بوده است اما این سفر لغو شده است. سین برنامه که تصویر آن در خبر منتشر شده بین خبرنگاران و عکاسان قم توزیع شده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باور کنید اگه یه معذرت خواهی کنید بابت نشر خبر غیرواقعی به هیچ جابرنمیخوره
    بعد میگید چرامسئولین اینطور وانطورن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا