خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کی‌روش: قرارداد جدید با ایران امضا می‌کنم

سرمربی تیم ملی ایران از امضای قرارداد با تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت های آسیا خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آسوشیتدپرس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران آماده امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ است. این مربی از سال ۲۰۱۱ هدایت ایران را بر عهده داشته است ولی نتوانست در جام جهانی ۲۰۱۸ ایران را به دور دوم برساند و دو طرف تاکنون توافقی برای ادامه همکاری نداشتند.

کارلوس کی روش درباره ادامه حضور در ایران گفت: در طول این مدت من پیشنهادهای زیادی از کشورهای مختلف جهان داشتم ولی هیچوقت درها را برای بازگشت به ایران نبستم. نیاز است که مطمئن شوم فدراسیون به طور کامل از برنامه‌های ما برای جام ملت های آسیا حمایت خواهد کرد.

ایران تیم اول آسیا در رده بندی فیفا است ولی از سال ۱۹۷۶ موفق نشده است به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست یابد و این بار ایران در جام ملت ها با تیم های ویتنام، عراق و یمن همگروه شده است.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران ادامه داد: من بر طبق مکالماتی که قبلا داشتم و عنوان شده بود شرایط برای جام ملت های آسیا به خوبی خواهد بود، جمعه به ایران خواهم رفت. اگر باور نداشتم که شرایط آماده خواهد بود به ایران نمی‌رفتم ولی اعتماد می‌کنم و قرارداد جدیدی با ایران امضا خواهم کرد.

وی افزود: شرایط جزئی من، حمایت مالی تضمین شده و مسئولیت پذیری کامل برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ است. نمی توانیم مثل گذشته اشتباهات را تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران بار دیگر نارضایتی خود را از امکانات کمپ تیم ملی و بازی‌های دوستانه اعلام کرد. او معتقد است اگر شرایط بهتری قبل از جام جهانی روسیه وجود داشت، این تیم می‌توانست بیش از ۴ امتیاز از این گروه به دست بیاورد.

سرمربی پرتغالی اضافه کرد: همه یک دیدگاه شفاقی از عملکرد خوب ما در جام جهانی دارند با این حال افراد کمی هستند که مشکلات ما را در این راه بدانند. دیدارهای دوستانه‌ای که لغو شد و ما کمپ آماده سازی خودمان را بدون بازیکن شروع کردیم. این چیزهایی است که ما نمی‌توانیم کتمان کنیم. ما در آستانه صعود از گروه خودمان در جام جهانی بودیم.

کی‌روش تاکید کرد:‌ احساس می‌کنم که رتبه‌ای که در جام جهانی داشتیم و اینکه به دور دوم صعود نکردیم به خاطر مشکلات کمپ و ۳ دیدار دوستانه‌ای بود که لغو شد.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: آینده چیزی نیست که من را نگران کند. من می‌توانستم با بقیه تیم‌ها قراردادی 4 ساله ببندم. می‌خواهم قهرمان جام ملت‌های آسیا شوم، ولی می‌دانم این اتفاق آسان نیست. رسیدن به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بسیار سخت است و مستلزم این است که همه به سختی برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا