خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش ترکان و فاطمه هاشمی به شایعه‌ی استعفا از «اعتدال‌‌وتوسعه»

فاطمه هاشمی در واکنشی به شایعه خروج از حزب اعتدال‌وتوسعه گفت: من که خودم خبر ندارم از اعتدال و توسعه خارج شده ام. ممنون خواهم شد رسانه ای که این شایعه را منتشر کرده است، منبع خبری اش را به من هم بگوید.

عضو اعتدال و توسعه با اینکه قرار باشد هر روز به شایعات بی اساس پاسخ دهیم نه در حوصله ما و نه افکار عمومی است.

وی ادامه داد: در اعتدال و توسعه جلسات متعددی به صورت هفتگی، ماهانه، فصلی یا سالیانه برگزار می شود. حضور در این جلسات از جمله اولویت ها در برنامه های کاری بنده بوده و خواهد بود و تا جاییکه بتوانم در جلسات شرکت میکنم. مثلا دو هفته پیش که جلسه شورای راهبردی حزب (هیات اجرایی) برگزار شد، بنده هم از جمله حاضرین بودم.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: کشور ما هم اکنون بیش از هر زمان دیگر به اتحاد نیاز دارد، انتشار شایعات بی اساس، ناامیدکننده و تفرقه برانگیز قطعا اقداماتی خلاف منافع ملی تلقی می شوند.

اکبر ترکان عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه نیز اظهار کرد: نمیدانم چنین شایعاتی را چه کسانی و به چه منظوری ترویج می‌دهند اما به رسانه‌های منتشرکننده این گونه خبرهای نادرست توصیه می کنم منابع خبری دقیق تری برای خود بیابند.

به گزارش ایسنا این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: جلسات در حزب و اعتدال و توسعه به طور منظم برگزار می‌شود. من هم اصل را بر حضور فعال در جلسات گذاشته‌ام. البته طبیعی است که به دلیل مشغله کاری فرصت نکنم به برخی جلسات برسم.

ترکان افزود: در درون هر حزبی ممکن است در پاره‌ای موارد سلایق و دیدگاه‌های مختلفی برای رفع چالش‌های کشور در چارچوب اساسنامه و مرامنامه، به عنوان سند پذیرفته شده از سوی همه اعضای آن حزب، مطرح شود. چنین موضوعی نشان از پویایی و نقطه قوت آن حزب به شمار می‌رود.

وی در پایان گفت: در حزب اعتدال و توسعه نیز هر یک از اعضا نظرات خود را به طور شفاف در جلسات داخلی بیان می‌کنند و نهایتا درباره هر موضوع، با نظر جمعی تصمیمات اتخاذ و از سوی دبیرکل و مراجع ذیصلاح حزبی اعلام می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا