خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارشی از اسلالوم قهرمانی اتومبیلرانی کشور

جمعه نهم شهریور ماه چهارمین راند مسابقات اتومبیلرانی کشور به میزبانی پیست بین المللی آیلند برگزار شد.

این مسابقه با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد

محسن جعفری مسوول کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری درباره‌ی مسابقه به خبرنگار انصاف نیوز گفت: این مسابقه با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد. بیش از بیست استان شرکت کردند که در پنج کلاس، مثبت ۱۵۰۰ و منفی ۱۵۰۰ آقایان و خانم‌ها و آزاد است. اتومبیلرانان حدودا ۵۵ نفر آقا و ۲۱ نفر خانم هستن.

مجید فتحی: خدا را شکر اسپانسر دارم

«مجید فتحی» شرکت کننده‌ای از خوزستان درباره‌ی این مسابقات به خبرنگار انصاف نیوز گفتند: ۴ سال است که اسلالوم را شروع کردم. سطح مسابقات نسبت به سال‌های پیش خیلی بالا رفته است. آقای جعفری مسوول مسابقات موجب بهبود سطح مسابقات شدند.

وی افزود: خدا را شکر اسپانسر دارم. یکی از بهترین شرکت‌هاست که حدود بیست راننده از همه‌ی رشته‌های اتومبیلرانی را پوشش دادند. منم یک روزی شروع کردم، یک روزی شکست خوردم، تلاش، هزینه و تمرین کردم تا به آن چیزی که دوست داشتم رسیدم.

فتحی درباره‌ی قهرمانی‌هایش گفت: پارسال قهرمان سال ایران و سال ۹۵ قهرمان کشور شدم.

لیلا پیکان‌پور: فدراسیون یا هیات‌ها با ما همکاری نمی‌کند

«لیلا پیکان پور» شرکت کننده‌ی دیگری از اصفهان، به خبرنگار انصاف نیوز گفت: از بچگی اتومبیلرانی را دوست دارم، از هفده سالگی ماشین سواری را  تجربه کردم. الان هم موتورسواری را خیلی دوست دارم و تمرین می‌کنم.

پیکان پور توضیح داد: از ۸۹_۹۰ شروع به فعالیت حرفه‌ای اتومبیلرانی کردم. با مسابقات دِر‌‌َک شروع کردم و توانستم در این دوره ۱۶ قهرمانی کسب کنم. بعد ریس و اسلالوم را شروع کردم. سال ۹۵ در رشته‌ی رِیس در کلاس پراید اختصاصی، قهرمان و پارسال هم سوم سال شدم.

وی افزود: مکان مناسب برای تمرین نداریم. فدراسیون یا هیات‌ها با ما همکاری نمی‌کند و اجازه‌ی تبلیغات نمی‌دهند. اگر اسپانسر داشتیم هزینه‌هایمان پایین می‌آمد. اگر برای شهری باشیم و به شهر دیگری برویم نمی‌گذارند از پیست آنجا استفاده کنیم. مثلاً قهرمانیم و باید در پیست مشخصی تمرین کنیم اگر این اجازه را به ما بدهند.

اين رقابت‌ها در پنج کلاس منفی ۱۵۰۰ سی‌سی بانوان، مثبت ۱۵۰۰ سی‌سی بانوان، منفی ۱۵۰۰ سی‌سی آقایان، مثبت ۱۵۰۰ آقایان و کلاس آزاد دیروز جمعه ۹ شهریورماه در مجموعه ورزشی سرزمین ایرانیان برگزار شد.

در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی‌سی آقایان «سیدعلی پورشهید» از استان فارس، «مهرداد صفری» از اصفهان و «میثم زمانی» از یزد عناوین اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی‌سی زنان«صفورا احمدی» از تهران، «یلدا مرادی» از گیلان و «سیما یزدان‌پناه» از کرمان مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

درکلاس منفی ۱۵۰۰ سی‌سی آقایان «مجتبی پورحسنی» از یزد، «علی یزدانی» از مرکزی و «مهرصاد ریختگر» از خوزستان بر سکوهای اول، دوم و سوم ایستادند.

در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی‌سی بانوان لیلا پیکان‌پور از اصفهان، «محبوبه واحدیان» از کرمان و «سرور دستگاهی» از خوزستان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش آزاد هم «مجید فتحی» از خوزستان، «حامد حسن‌پور» از البرز و «بهرام کمالی» از اصفهان عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به «سینا آریانی» از آذربایجان شرقی تعلق گرفت و در بخش تیمی نیز به ترتیب کرمان، خوزستان و یزد در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند. در پایان این راند از مسابقات، اتومبیل‌سواران شرکت‌کننده از پیست فرمول یک آیلند بازدید کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا