خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کهرم تکذیب کرد، وطن امروز می گوید نوار دارد

اسماعیل کهرم، مشاور رییس سازمان محیط زیست آنچه به نقل از وی در مصاحبه با روزنامه وطن امروز با عنوان وزیر بهداشت جوسازی می کند در تاریخ یکشنبه 3/12/93 منتشر شده است را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست(پام)، اسماعیل کهرم تصریح کرد: پس از مصاحبه با خبرگزاری فارس هیچ مصاحبه دیگری پیرامون فعالیت های وزیر یا وزارت بهداشت نداشته ام و مطالب منتشر شده در این خصوص به نقل از اینجانب در روزنامه وطن امروز کذب است.
وی گفت : ظاهرا ً عده ای در تلاش هستند با ایجاد اختلاف در دولت از طریق انتشار مطالب کذب، تلاش های مثبت دولت در جامعه انعکاس پیدا نکند .
کهرم تاکید کرد: برای وزیر بهداشت احترام ویژه ای قائل هستم  و مطمئنم  مجموعه دولت  با انجام فعالیت های یکپارچه درتلاش هستند تا بهترین شرایط اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی را برای هموطنان  در سراسر کشورایجاد کنند.
وطن امروز، تکذیب را تکذیب کرد: نوار داریم
تسنیم نوشت: شکیبایی از انتشار فایل صوتی گفت‌وگوی این روزنامه با مشاور سازمان محیط زیست خبر داد و تاکید کرد که تکذیب‌های غیراخلاقی مشکل محیط زیست را حل نمی‌کند.
روزنامه وطن‌امروز در شماره امروز خود گفت‌وگویی با اسماعیل کهرم مشاور سازمان حفاظت محیط زیست منتشر کرده که وی این گفت‌وگو را تکذیب کرد.
پس از آنکه اسماعیل کهرم مشاور سازمان حفاظت محیط زیست، گفت‌وگوی منتشر شده خود در روزنامه وطن امروز را تکذیب کرد، سردبیر روزنامه وطن امروز در گفت‌وگویی با خبرگزاری تسنیم از انتشار فایل صوتی این گفت‌و‌گو خبر داد.
شکیبایی درباره گفت‌وگوی “کهرم” با “روزنامه وطن امروز” به خبرنگار تسنیم، گفت: برای ما بسیار جای تعجب دارد که مشاور رئیس سازمان محیط زیست یک مصاحبه نسبتاً بلند را به همین راحتی تکذیب می‌کند.
سردبیر روزنامه وطن امروز اظهار داشت: فایل صوتی مصاحبه کهرم با خبرنگار وطن امروز موجود است و وطن امروز آمادگی دارد آن را در اختیار خبرگزاری‌ها قرار دهد.
وی در پایان گفت: سازمان محیط زیست در یک سال اخیر به محلی برای اظهارنظرهای بی‌اساس، غیرعلمی و سیاسی تبدیل شده و احتمالاً این‌گونه تکذیب‌های غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای در ادامه همین روند صورت می‌گیرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا