خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلیل بازداشت دو فعال حقوق زن

یک نماینده‌ی مجلس در حاشیه‌ی نشستی اجتماعی در‌باره‌ی خشونت علیه زنان می‌گوید: دلیل بازداشت دو فعال حقوق زنان که کارگاه‌های شروط ضمن عقد را به زنان جوان آموزش می‌دادند؛ ماجرای «اعتراض به حجاب اجباری» بوده است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز: یکی از نمایندگان مجلس درباره‌ی بازداشت «نجمه واحدی» و «هدی عمید»، وکیل دادگستری و فعال حقوق زنان گفت: دلیل بازداشت این افراد کارگاه‌های آموزشی شروط ضمن عقد نبوده و به دلیل تبلیغ علیه حجاب اجباری دستگیر شده‌اند.

این دو نفر قرار بود روز سه‌شنبه ۱۳شهریور کارگاه آموزشی شروط ضمن عقد را برگزار کنند، اما این گارکاه‌ها با توجه به بازداشتشان لغو شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این فمنیست ها امروز خواهان برداشتن حجاب می شوند و اگر مقبول افتد فردا خواهان قانونی شدن سقط جنین می شوند چون معتقدند که حق زن است که بر بدنش اعمال حاکمیت کند اگر مقبول افتد فردا خواهان آزادی همجنس گرایی می شوند چون می گویند اساس ازدواج زن با مرد و روابط زناشویی مرد و زن بر برتری و تسلط مرد بر زن قرار دارد پس برای رهایی از سلطه مردان ، زنان باید به ازدواج با همجنس و همجنسگرایی روی آورند و اگر مقبول افتد خواهان آزادی رابطه جنسی با محارم می شوند و … این قضیه سر دراز دارد پس بهتر است همینجا جلویشان کوتاه نیاییم و جلوی زیاده خواهی های فمنیست ها که توام با مظلوم نمایی نیز هست بایستیم .

    4
    11
    1. برادر من این حرفها چیه؟! یک درخواست بر اساس منطق، عقل سلیم و اجتهاد در متون دینی یا قابل قبول است یا خیر؛ اینکه بیاییم بگوییم اگر این مطالبه محقق بشود، بعداً نوبت به دیگر مطالبات خواهد رسید و الخ که نشد حرف!

      3
      3
      1. این نوع حرکات پیشرو رو حتی حیوانات هم بلدند.
        گربه‌ها هم اگه هر قدمی نزدیک بشن بفهمند کسی باهاشون کار نداره هی میان جلو تا اینکه دقیقا توی رختخواب و سر سفره می‌شینن

    2. خب طرف مقابل هم میتونه بگه که، افرادی چون شما که حق بر بدن و تمامیت جسمانی را برای زنان قائل نیستید، هدف نهاییتان اینست که زنان را به بند بکشید و آنان را به اسارت خود در بیاورید و این امیال شما هم انتهایی ندارد،چنانکه در طول تاریخ زنان تبدیل به ابزار پدران و شوهران شدند،
      اصلا متوجه هستید که یکی از از زوایای حق بر بدن و حق اعمال حاکمیت بر بدن اهدای عضو می باشد؟ آیا میدانستید افراد بدون داشتن حق اعمال مالکیت بر بدن و تمامیت جسمانی نمیتواند به هم نوعش کلیه و… اهدا کند، ؟ آیا میدانسشتید اگر فردی حقی بر مالکیت جسمانی بدن خویش نداشته باشد نمیتواند پیگیر آسیب و اضرار غیر به بدنش باشد؟
      در انتها براتون متاسفم که یک مثقال وجدان ندارید، هنگامیکه این دو نفر در بند […] هستند، توصیه میکنید که جلوشون بایستند؟
      […]
      من از همینجا از نهاد مربوطه میخواهم به این نقض قانون اساسی پایان دهند. امیدوارم متوجه نباشید(اگر هستید که خائنید) رفتارتون چه ضربه مهلکی به جمهوریت نظام میزند. وهمچنین اسلامیتی که قرار بود کمونیستها هم حق آزادی بیان داشته باشند

      6
      3
      1. حق اعمال مالکیت بر بدن مانند اهدای کلیه و… فرق می کند با حق سقط جنین که در آن هم پدر جنین حق دارد و هم خود جنین .
        متاسفانه مردهای مدرن و روشنفکر و زن صفتی مثل تو هستند که جامعه آنقدر دچار فحشا و فساد شده است : طبق یکی از تحقیقات 80 درصد دختران دبیرستانی تهرانی تجربه رابطه جنسی نامشروع داشته اند و 33 درصد زنان کرجی به شوهران خود خیانت کرده اند و روز به روز هم آمار خیانت زنان به شوهران روشنفکر و مدرن خود بیشتر می شود .اگر زنان نباید زیر سلطه مردان باشند آیا درست است که مردان زیر سلطه زنان باشند ؟! بی خود نیست که یکی از محققان می گوید : دوران مدرن دوران استیلای زن و زر و ابزار است . در آخر هم بگویم که این تو نیستی که تشخیص می دهی که چه کسی خائن است و چه کسی خائن نیست .

        3
        6
    1. سمت منوتو رفتن نتیجه‌ی کار نیست. سمت منوتو رفتن علت ترویج این افکار است.

      اگر دولت جلوی ماهواره رو با جریمه تصاعدی میگرفت تلقین‌های مغرضان به ثمر نمی‌نشست.

      فرض کن یه نفر زیر پای آدم بشینه که این سم رو بچش این خوبی رو داره و اون خوبی رو داره. بالاخره تسلیم خواهد شد و امتحان میکنه

      1. بابا تو چه ذهن مریضی داری به مولا
        اتفاقا سمت منوتو رفتن نتیجه اقدامات بی نتیجه حکومته، وقتی فقط میخواهی یک صدا اون هم فقط صدای تو وجود داشته باشه، دیگه اون صدا شنیده نمیشه، حتی اگه اون صدا بگه اون چیز مسمومه، جامعه بهش توجهی نمیکنه، چرا که دستی بوده که میخواسته حس آزادی جامعه را از بین ببره.
        آحاد جامعه وقتی میبینند که این صداوسیما، مدافع منافعشون نیست به سمت صداهای دیگری میروند تا منافعشون را از گلوی دیگری بشنوند. و ببینند.
        مرکزی که نوعا سم ویا غذای بی کیفیت ریخته جلوی مخاطبش و میگه تنها امروز باید اونو بخوری که هرروز باید اون را بخوری، دیگر وجاهتش را از دست میدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا