خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خزایی: رئیسی تتلو را چندان نمی‌شناخت!

یک سال و نیم بعد از انتشار فیلم دیدار امیر تتلو با ابراهیم رئیسی در چهارشنبه‌ی آخر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 96، مسوول کمیته هنرمندان ستاد انتخاباتی می‌گوید: «محتوای منتشر شده این دیدار چند دقیقه‌ای هم مشخص می کند که آقای رئیسی شناخت  چندانی از شخصیت و سوابق آقای تتلو ندارد».

به گزارش انصاف نیوز، محمد خزایی می‌گوید «ما در کمیته هنرمندان هیچ طرح و دعوتی برای دیدار آقای مقصودلو (تتلو) با حاج آقا رئیسی نداشتیم» اما در عین حال بدون نام بردن از کسی و پذیرش مسوولیت این دیدار از سوی ستاد انتخاباتی آقای رئیسی، گفته است که «قبلاً آقای تتلو در صفحه شخصی اش مطالبی مطرح کرده بود با این مضمون که من از آقای رییسی می ترسم!»، برای همین «برخی افراد» آن مواجهه در فرودگاه را ترتیب داده بودند تا «به طریقی این پیش فرض‌ها و فضاسازی‌ها را که در ایام انتخابات شدیداً هم دامن زده می‌شد، برطرف کنند».

سایت اصولگرای جهان نیوز که با آقای خزایی مصاحبه کرده، در مقدمه‌اش نوشته است:

«در ایام تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96 امیرحسین مقصودلو (معروف به امیر تتلو) از خوانندگان موسیقی پاپ تصاویر و ویدئویی از دیدار چند دقیقه ای خود با آیت الله سید ابراهیم رئیسی را منتشر کرد که به واسطه سوابق این خواننده، رقبای انتخاباتی رئیسی موج تخریبی سنگینی علیه وی ایجاد کردند که تا به امروز نیز ادامه دارد».

متن آنچه در قالب گفت و گو در این سایت منتشر شده در پی می‌آید:

«در ایام انتخابات ریاست جمهوری بنده مسئول کمیته هنرمندان ستاد حاج آقا رئیسی بودم. در این کمیته چهره های هنری زیادی حضور پیدا کردند و فعالیت های قابل توجهی داشتند. چند دیدار هم با حاج آقا برگزار شد و موضوعات مربوط به حوزه هنر و هنرمندان هم فقط از همین کانال پیگیری و دنبال می شد. ما در کمیته هنرمندان هیچ طرح و دعوتی برای دیدار آقای مقصودلو(تتلو)با حاج آقا رئیسی نداشتیم.وقتی که خبر مواجهه چند دقیقه ای حاج آقا با آقای تتلو در فرودگاه منتشر شد، بنده موضوع را پیگیری کردم. ظاهراً قبلاً آقای تتلو در صفحه شخصی اش مطالبی مطرح کرده بود با این مضمون که من از آقای رییسی می ترسم! برخی افراد که با این خواننده هم ارتباط داشتند، بر اساس شناختشان از منش اخلاقی و مردمی حاج آقا درصدد برآمده بودند تا به طریقی این پیش فرض ها و فضاسازی ها را که در ایام انتخابات شدیداً هم دامن زده می شد، برطرف کنند. بر همین اساس برنامه ای ترتیب داده بودند که آقای تتلو در فرودگاه تهران با حاج آقا رییسی مواجهه ای داشته باشد. حاج آقا در جریان این برنامه ریزی نبودند و اگر قرار بود چنین ملاقاتی در چارچوب کمپین انتخاباتی آقای رئیسی انجام شود از کانال کمیته هنرمندان ستاد پیگیری می شد و ما هم این دیدار را در یک مکان رسمی و نه در فرودگاه و هنگام پرواز ترتیب می دادیم! منش اخلاقی حاج آقا رئیسی این است که در مواجهه با همه افراد، فارغ از گرایش و تفکر و سلیقه، حرمت و کرامت آدم ها را رعایت می کنند.وقتی گفته بودند جوانی با این مختصات که کاری هم برای امام رضا(ع) خوانده، بناست شما را ببیند؛ ایشان بر اساس همان ویژگی اخلاقی پذیرفته بودند. محتوای منتشر شده این دیدار چند دقیقه ای هم مشخص می کند که آقای رئیسی شناخت  چندانی از شخصیت و سوابق آقای تتلو ندارد. اما بر اساس همان اصل احترام به کرامت انسان ها، کار منتشر شده از وی درباره امام رضا(ع) را و نیز ادعای او درباره پشیمانی از گذشته و تصمیم به جبران آن را را تحسین می کند. متاسفانه بعضی جریان ها در آن مقطع سعی کردند این مواجهه چند دقیقه ای در فرودگاه مهرآباد را یک حرکت تبلیغاتی معرفی کنند و فضاسازی مخربی ایجاد کردند که البته به نظرم مردم این فضاسازی ها را نمی پذیرند».

عکس‌های زیر، تقدیر از تتلو و بهنوش بختیاری در مراسم «فارس پلاس»، یکی از زیرمجموعه‌های خبرگزاری اصولگرای فارس در سال گذشته است.

تتلو - بختیاری
بهنوش بختیاری، ضرغامی، رسایی و تتلو
امیر تتلو و رسایی
حمید رسایی و امیر تتلو

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نمیتوان انتظار داشت که آدمها همه به یک اندازه دانا و فهیم ….. باشند. آفریدگار هستی به هر کس به اندازه توانایی ای که در وجودش نهاده شایستگی و لیاقت داده.
    …… و البته ” بزرگی” جایگاهی است که هر کسی هم نمی تواند بر آن تکیه زند مگر آنکه واقعاً شایستگی اش را داشته باشد تا بتواند به لطف و عنایت پروردگار عالم، عزیز و محترم گردد.
    بزرگان حقیقی، با دیانت و بصیرت و دانایی خدادادی که در وجودشان نهفته، می بینند در خشت خام، آنچه که دیگران حتی در آیینه هم نمی توانند ببینند.

    9
    2
  2. اون زمانی که تتلو برای میرحسین آهنگ انتخاباتی خوند و خیلی مسائل که قبل این که توبه کنه رو داشت مثل پارتی ها و … مشکلی چیزی نداشت احیانا؟ اسم خودتون رو گذاشتید انصاف نیوز؟ به خودتون و آخرتتون هم رحم کنید

    7
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا