خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گلایه از دولت درباره‌ی مراسم سالگرد آیت الله منتظری

حجت الاسلام مجتبی لطفی، از شاگردان و مسوولان دفتر آیت الله منتظری در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی مراسم سالگرد آن مرحوم در هفته‌ی آینده نوشت:

براساس اطلاعیه‌ی صادر شده از سوی ستاد برگزاری مراسم نهمین سالگرد درگذشت آیت الله منتظری، فرمانداری شهر نجف آباد با سخنرانان دعوت شده از سوی این ستاد مخالفت کرده است و بر اساس برخی گفته‌ها فرماندار جوان و تازه‌کار شهر با کمال تعجب سخنران معرفی کرده و از ستاد مردمی خواسته آنان را دعوت نمایند! پاسخ ستاد مراسم که کاملاً مردمی بوده و هیچ ارتباطی با نهادهای دولتی و انتصابی ندارد این بوده که: «ممانعت از سخنرانی دعوت شدگان نیاز به حکم قضایی دارد و هیچ یک از سخنرانان ممنوع المنبر نیستند و تا ارائه‌ی حکم قضایی عادلانه، رفتار فرمانداری نجف آباد غیر قانونی است».

این اولین باری نیست که مسوولان دولتی – امنیتی با برگزاری مراسم بدون تنش برای آیت الله منتظری، موانعی را ایجاد می‌کنند. از همان روز تشییع جنازه آن مرحوم (آذر 88) تا کنون با اینکه تنها شهر نجف آباد مجاز به برگزاری مراسم مردمی است با این حال چه در زمان احمدی نژاد و چه روحانی سنگ اندازی‌ها ادامه دارد. رفتار غیرعادلانه‌ی برخی رسانه‌ها و نهادها با ساخت فیلم و پخش آن از مراکز عمومی و به ویژه از شبکه‌های مستند و سوم سیمای میلی و پخش برنامه‌های یک سویه و پر از توهین و دروغ از شبکه‌ی افق این رسانه‌ی میلی و دعوت از سخنرانان تندرو در این شهر، و… این سؤال را برای مردم متدین و پر تلاش نجف آباد ایجاد می‌کند که کجا رفت آن شعارهای عدالت گستر و کجا رفت شعار تدبیر و امید حسن روحانی؟! مردان دولت روحانی در این شهر نارضایتی‌های فزاینده‎ی مردم از وضعیت شکننده‌ی اقتصادی را نمی‌دانند که با این گونه برخوردهای ناشیانه بر نارضایتی‌ها می‌افزایند؟!

امید است که تا روز برگزاری مراسم آیت الله منتظری، درایت و تدبیر، صحنه دیگری را رغم زده و مسوولانی که مردم ولی نعمت آنان هستند، به خواست به حق مردم تن داده که به لحاظ عرفی و قانونی، مسوولیت هر گونه ناهماهنگی احتمالی که موجب شادی بدخواهان کشور خواهد شد، ناشی از بی تدبیری مسوولان محلی خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا