خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسی: حجت‌الاسلام اژه‌ای تلاش می‌کرد بی نام و نشان باشد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم گفت: تا جایی که من یادم می آید حجت‌الاسلام اژه‌ای در خیلی از پرونده ها که تلاش می کردند دوست نداشتند نامشان باشد و البته ما از این همکاران در قوه قضاییه کم نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیین تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه صبح امروز برگزار شد. آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب و رئیس سابق قوه قضاییه در این مراسم با تأکید بر صلاحیت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای برای ریاست قوه قضاییه گفت: من ۳۶ سال است که از نزدیک با حجت الاسلام و المسلمین محسنی همکار هستم و در این ۳۶ سال چیزی که از ایشان دیدم، صلاحیت های عملی و تسلط بر مبانی و حقوق است و ایشان قاضی توانمندی است. ایشان روحیه‌ای انقلابی دارند و تطورات ایام ایشان را دچار تغییر نکرده است.

وی افزود: در این ۲ سال و اندی هم که در قوه قضاییه مسئولیت داشتم نقش ایشان در مدیریت پرونده‌های ملی و مهم از مواردی بود که به مجموعه آرامش می داد. ایشان مشاوری امین برای همه قضات و بنده بودند و لازم است که از همه همکاران در سراسر کشور تقدیر و تشکر کنم.

رئیس جمهور منتخب با بیان مشکلات و کمبود امکانات در قوه قضاییه گفت: ما ۴۰ تا ۵۰ درصد کمبود قاضی داریم ولی آنچه از عزیزان خواستیم شبانه روز برایش تلاش کردند و عزیزان کارنامه ای ارائه دادند که منجر به اظهار نظر رهبر معظم انقلاب در هفتم تیرماه درباره قوه قضاییه شد که سند افتخاری برای دستگاه قضاست.

رئیس جمهور منتخب با تأکید بر اینکه استمرار تحول برای قوه قضاییه ضرورت دارد، گفت: دستگاه قضایی در بستر گام دوم نیاز به تحول داشت و این تحول در بستر سندی که ارائه شد تبیین شده و انشالله سال به سال به روز شود و ارتقا یابد.

وی افزود: تلاش من در این مدت این بوده که موارد ۸ گانه ای که در سند تحول بیان شده محقق شود و تلاش شد که حرکت، حرکت برنامه محور باشد و این حرکت می تواند مستمر باشد.

رئیس سابق قوه قضاییه با اشاره به تلاش‌های محسنی اژه‌ای اظهار کرد: ایشان در بسیاری از پیشرفت‌ها نقش داشتند اما همیشه تلاش می‌کردند که بی نام و نشان باشند. تا جایی که من یادم می آید ایشان در خیلی از پرونده ها که تلاش می کردند دوست نداشتند نامشان باشد و البته ما از این همکاران در قوه قضاییه کم نداریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا