خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همایش دوچرخه‌سواری «مهر پاک»

به گفته‌ی یک مسوول واحد حمل و نقل پاک در شهرداری تهران ، همایش دوچرخه سواری «مهرپاک» با حضور ۱۰۰ دوچرخه سوار حرفه‌ای عضو سازمان‌های مردم نهاد (ان‌جی‌او) به مناسبت بزرگداشت روز جهانی بدون خودرو در روز جمعه ۲۳ شهریورماه، برگزار می‌شود.

مریم عسگری پور درباره‌ی همایش دوچرخه‌سواری به خبرنگار انصاف نیوز گفت: در این روز پس از طی مسیر مشخص شده (حدود ۱۵ کیلومتر)، تعداد ۱۰۰ پکیج لوازم‌التحریر به تعدادی از دانش آموزان در محل پارک ترافیک منطقه‌ی ۲۰ اهدا می‌شود. به دلیل طولانی بودن مسیر و نیاز به مهارت دوچرخه سواری، از دوچرخه‌سواران حرفه‌ای برای حضور در همایش دعوت شده ولی اگر مردم عادی هم بخواهند شرکت کنند، می‌توانند به این همایش اضافه شوند.

عسگرپور که مسوول بخش اقدامات نرم افزاری واحد توسعه‌ی سیستم‌های حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است، در پایان اضافه کرد: در نهایت، با توجه به هماهنگی صورت گرفته با شرکت بهره برداری مترو برای اجازه تردد به دوچرخه سواران در ساعات غیراوج روزهای تعطیل، اولین ورود رسمی به مترو با دوچرخه در انتهای همایش رقم می‌خورد و دوچرخه‌سواران با مترو به خانه‌هایشان می‌روند. با توجه به تقارن همایش با ماه محرم و ماه مهر نام این همایش که به مناسبت روز جهانی بدون خودرو برگزار می‌شود، «مهر پاک» تعیین شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا